Menu

گزارش: رویداد ماه ژوئن Xbox 20/20 به تعویق افتاد [به‌روزرسانی شد]

به‌روزرسانی: مدیر کل بازاریابی Xbox آقای آرون گرینبرگ و رئیس بازاریابی Xbox در بریتانیا آقای ساموئل بیتمن لحظاتی قبل هر گونه تغییر در برنامه‌های تیم Xbox را تکذیب و بر برگزاری یک رویداد اختصاصی برای کنسول Xbox Series X در ماه جولای تاکید کردند.

خبرنگار وبسایت VentureBeat آقای جف گراب که اخیرا جزئیات مهمی در مورد رویدادهای گیمینگ پیش‌رو را فاش کرده است، به تازگی در توییت‌هایی به برنامه اختصاصی شرکت Microsoft برای کنسول نسل بعدی Xbox series X پرداخته است.

به گزارش پردیس‌گیم، جف در توییتی از موکول شدن رویداد اختصاصی Xbox در ماه ژوئن به ماه آگوست خبر داد: "رویداد Xboxing Day [که برای ماه ژوئن در نظر گرفته شده بود] تا آگوست به تعویق افتاد. "

طبق توییت بالا که گراب بیان کرده رویداد شرکت Microsoft در تاریخ گفته شده برگزار نمی‌شود، حال این سوال مهم مطرح می‌شود كه آیا این بدان معناست كه Microsoft دیگر در ماه ژوئن رویدادی یا نمایش بازی نخواهد داشت؟ او پاسخ می‌دهد که Microsoft نمی‌خواست که "اول باشد" به این معنی که آن‌ها نمی‌خواهند قبل از Sony دست‌شان رو بشود و بازی‌ها و برنامه‌های خود را قبل از رقیب نمایش دهند.

در ادامه این توییت آمده است:

"ممکن است در ماه ژوئن کار دیگری انجام دهد. حتی پس از نمایش Sony که تا چند روز دیگر برگزار می‌شود ممکن است رویداد خود را به ژوئن برگرداند. اما قطعاً نمی خواهد در این نمایش اول به روی صحنه برود."

در حال حاضر، مقدار زیاد تغییر مجدد در برنامه‌ها در حال اتفاق افتادن است (از نمایش سونی تا EA ،Microsoft و …) که پیش‌بینی وقایع و برنامه‌ها‌ی پیش‌رو را سخت میکند. همانطور که گراب خاطرنشان می کند، تقریباً ارزش آن را دارد که اکثر تاریخ‌ها را – مانند " تجدید نظر شده" – برچسب گذاری کنید، زیرا در هر لحظه عمدتا در معرض تغییر هستند.

شایان ذکر است که رویداد زنده شرکت Microsoft برای نمایش بازی‌های اختصاصی خود که برای ماه جولای برنامه ریزی شده است هنوز هم طبق برنامه برگزار خواهد شد (اگرچه این مورد هم قطعی نیست). قبلاً تأیید شده است که Halo Infinite در ماه جولای در رویداد Xbox ظاهر نمایش داده خواهد شد و تولید Xbox Series X نیز در حال حاضر به خوبی و طبق برنامه پیش ‌می‌رود.

در همین حال، رویداد PS5 که ابتدا قرار بود در تاریخ 4 ژوئن پخش شود، برای پخش در 11 ژوئن دوباره تنظیم شد. همچنین این شایعه وجود دارد که اخباری از بازسازی عنوان Bloodborne برای PS5 و PC در زمان این رویداد اعلام شود. در دیگر اخبار مرتبط، ویلیام استولول، از توسعه‌دهندگان سابق Xbox اخیراً گفت كه Microsoft یاد خواهد گرفت كه از مزایای SSD كه توسط PS5 نگهداری می شود، استفاده كند.