Menu

شایعه: تولید قطعات کنسول PlayStation 5 همین هفته آغاز می‌شود

به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از psu، با استناد به گفته Business Korea، شرکت Sony قرار است تولید قطعاتی را که در کنسول PlayStation 5 خود در هنگام عرضه در تعطیلات سال 2020 استفاده میشود را شروع کند.

نویسنده دوه هیون وو، که یک تحلیلگر NH سرمایه گذاری و اوراق بهادار است، اظهار داشت که Sony این هفته تولید قطعات برای PlayStation 5 را آغاز خواهد کرد. به طور خاص، به نظر میرسد که حافظه و SSD جزء اولین قطعاتی باشند که Sony خواهان تولید آن‌هاست، زیرا هیون وو خاطرنشان میکند که به نظر میرسد صنعت NAND به لطف تلاش های Sony، در آینده‌ای نزدیک به سودی گسترده خواهد رسید.

شما می‌توانید نظرات وی را در پایین مشاهده کنید:

"تولید قطعات مربوط به PS5 شرکت Sony این هفته آغاز میشود. ما انتظار داریم که PS5 در 2H20 به بهبود درآمد صنعت نیمه هادی کمک کند. در صنعت حافظه، بهبود تقاضای NAND برای پیشی گرفتن از DRAM است. در سال 2020 پیش بینی میشود که PS5 تقاضای NAND را 5٪ افزایش دهد.

تولید کنندگان قطعات (مانند PCB) و بسترهای IC پیش بینی می کنند که PS5 به عنوان یک محرک رشد مهم در 2H20 عمل میکند. به طور خاص، PS5 باید به درآمد 2H20 در AMD (سازنده SoC) کمک کند، که در فروش تراشه های نیمه سفارشی در 1H20 با کمبود تقاضا پیش از انتشار PS5، سود ناچیزی دیده است. با حمایت PS5، درآمد تراشه نیمه سفارشی AMD در 2H2 باید بهبود یابد.

در صنعت حافظه، با توجه به اینکه PS5 اولین کنسول در این سری است که به جای HDD مجهز به SSD است، فروش و تقاضای آن احتمالاً از DRAM فراتر می رود. با فرض 825 گیگابایت SSD به ازای هر واحد و فروش 20 میلیون واحدی آن، تقاضای جهانی NAND باید 5 درصد در سال افزایش یابد."