Menu

بازی Cyberpunk 2077 بالای 1000 شخصیت با کارهای روزمره دارد

بالای 1000 شخصیت غیر قابل بازی با کارهای روزمره طراحی شده توسط سازندگان داخل Cyberpunk 2077 هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، سایت آلمانی GameStar که اخیرا پادکست‌های ویژه‌ای با سازندگان در استودیوی CD Projekt RED داشته این موضوع را تایید کرده است. این پادکست‌ها به زبان آلمانی هستند و فقط مشترکین ویژه می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند اما کاربری به اسم Moraez در Reddit آن‌ها را ترجمه کرده است.

پست Moraez در Reddit اطلاعات تازه و جدیدی دارد که بیشتر آن‌ها به خودی به خود جالب هستند اما بخش مربوط به شخصیت‌های غیر قابل بازی با این وجود که کوتاه است، جالب‌ترین قسمت ترجمه است. Moraez نوشت:

"در برخی قسمت‌های The Witcher 3 روستانشینان کارهای روزمره ندارند اما در Cyberpunk 2077 آن‌ها برنامه‌ای برای بهبود این بخش چیده‌اند و برای بیش از 1000 شخصیت غیر قابل بازی کارهای روزمره طراحی کرده‌اند."

اساسا این یعنی بالای 1000 شخصیت غیر قابل بازی در Cyberpunk 2077 لیستی از کارهایی دارند که در ساعات خاصی از روزهای مشخص انجام می‌دهند. آن‌ها بدون دخالت شما پی کارهای روزمره خود می‌روند و رفتار و اخلاق شخصی و خاص خود را دارند. بسیاری از شخصیت‌های The Witcher 3 هم کارهای روزمره دارند اما اجرای این کار روی بیش از 1000 شخصیت مجزا دستاورد بسیار بزرگی است.

احتملا طراحی شخصیت‌های غیر قابل بازی Red Dead Redemption 2 نزدیک‌ترین مثال به این ویژگی Cyberpunk 2077 باشد که در پست Reddit هم بحثی نسبتا طولانی راجع به آن شده است.

بازی Cyberpunk 2077 در 27 شهریور برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.