Menu

اشارات تازه کشف شده در مورد XBOX SERIES S

کنسول Xbox series s/Lokhart هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما با توجه به شایعات زیاد پیرامون آن دور از انتظار نیست. با پردیس‌گیم همراه باشید.

کاربر توئیتری به نام TitleOs به تازگی اشاراتی به کنسول معرفی نشده Xbox series s در پایگاه اطلاعاتی ویندوز یافته است. با اینکه خود این اشارات چیز مهمی به نظر نمی‌رسند، اما اگر خبرهایی نبود، Microsoft دلیلی نداشت که این اطلاعات را جایگذاری کرده باشد!

با اینکه اطلاعات رسمی درباره این کنسول گفته نشده است، اما افراد مطلع و آگاه صنعت به لغو نشدن این پروژه اذعان دارند.

ماه گذشته Jez Corden از مسئولین بخش Windows خاطرنشان کرد که هنوز برخی از سازندگان این کنسول معرفی نشده را هدف قرار داده‌اند. اما در مورد زمان رونمایی، احتمالاً وقتی که مایکروسافت برای اعلام قیمت‌ها آماده باشد. و این را هم در نظر بگیرید که این کنسول به عنوان کانون توجه قرار خواهد گرفت، در برابر کنسول قدرتمندتر SERIES X.

xbox series s

تصویر بالا رسمی نیست!

با توجه به اینکه کنسول هنوز معرفی نشده بنابراین اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری آن نداریم. در اوایل سال میلادی بود که یک پردازنده تجمیع شده(APU) از شرکت AMD شناسایی شد، که هنوز معرفی رسمی نشده است. مشخصات سخت‌افزاری آن پردازنده بدین شرح است: پردازنده هشت هسته‌ای Ryzen با فرکانس تقویت شده 4 گیگاهرتزی، 16 گيگابايت حافظه مشترک بین RAM و VRAM(حافظه گرافیکی)، از آن 16 گيگابايت، 12 گیگابایت به RAM و 4 گیگابایت به VRAM اختصاص یافته است. خیلی‌ها تصور می‌کنند که این مشخصات APU کنسول XBOX SERIES S باشد.

کنسول XBOX SERIES X برای عرضه جهانی در تعطیلات سال نو میلادی برنامه ریزی شده است. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد XBOX SERIES X و XBOX SERIES S حتماً به اطلاع شما خواهیم رساند. با ما به روز باشید.

دوستان در پایان، لطفاً ما را از نظرات خود مطلع کنید. آیا با این روند عرضه چند دستگاه با مشخصات متفاوت موافقید؟ به نظر شما این رویه در نسل 8 چه نتیجه‌ای در بر داشت، موفقیت آمیز بود؟