Menu

به‌روزرسانی 2: Sony سرانجام تاریخ جدید برگزاری رویداد نمایش بازی‌های PS5 را اعلام کرد

به‌روزرسانی 2: شرکت Sony رسما تاریخ جدید برگزاری رویداد نمایش بازی‌های PS5 را اعلام کرد. بر اساس اعلام این شرکت ساعت 00:30 بامداد روز جمعه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ از بازی های کنسول نسل بعدی PS5 رونمایی خواهد شد.

به‌روزرسانی: به نظر می‌رسد که یک آگهی تبلیغاتی در Twitch تاریخ جدید برگزاری رویداد نمایش بازی‌های PS5 را لو داده است. بر این اساس، رویداد نمایش بازی‌های PS5 ساعت 00:30 بامداد روز جمعه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

بروزرسانی: تاریخ جدید برگزاری رویداد نمایش بازی‌های PS5 لو رفت

به گزارش پردیس‌گیم، پس از تاخیری که در رویداد پلی استیشن 5 روی داد، سونی تاریخ جدیدی برای برگزاری این مراسم اعلام نکرده و فعلا در سکوت خبری فرو رفته است. اما امروز بود که یکی از اینسایدرها با نام Reberto Serrano در حساب توییتری خود اعلام کرد این مراسم در 11 جوئن مصادف با 22 خرداد برگزار خواهد شد. او همچنین پوستری منصوب به این مراسم در صفحه‌ی خود به اشتراک گذاشت که این تاریخ را نشان می‌دهد. عبارت "آینده‌ی گیمینگ" نیز بر روی تصویر دیده می‌شود.

اما این تنها خبرِ هیجان انگیز برای طرفداران نبوده است. در آنسوی ماجرا صفحه‌ی هلندی PlayStation کنسول نسل نهمیِ سونی را برای پاییز 2020 برنامه ریزی کرده است و خبر از عرضه ی این کنسول تا چند ماه دیگر داده است. البته چندی پیش نیز گفته شده بود که PS5 در پاییز منتشر می‌شود اما سونی این مورد را تکذیب کرد. حال که صفحه‌ی رسمی PlayStation این خبر را می‌دهد، باید دید که واکنش‌ها چگونه خواهند بود و سونی عکس العملی به این اطلاعات نشان می‌دهد یا خیر.

گزارش: PS5 در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد؛ برگزاری رویداد پلی استیشن تنها در سه روز دیگر

همانطور که می‌بینید در تصویر بالا از صفحه‌ی رسمی PS5 هلند، گفته شده که "PlayStation 5 در پاییز 2020 به بازار خواهد آمد." نظر شما چیست؟ آیا انتشار زودتر از موعد کنسول به نفع سونی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.