Menu

شایعه: اطلاعات بسیار زیادی از Resident Evil 8 فاش شد

به گزارش پردیس‌گیم، Resident Evil 8 یکی از موردانتظارترین عناوین در دست Capcom می‌باشد که اخیرا نیز شایعات بسیاری حول محور آن وجود داشته است. پس از اطلاعات بسیاری که چند هفته‌ی پیش درخصوص این بازی فاش شده بود، امروز نیز جزئیات بسیاری لیک شده و با درنظر گرفتن منبعِ این شایعات(biohazard 2) می‌توان باور داشت که جزئیات غالبا درست و صحیح باشند. اگر قصد خواندن ادامه‌ی مطلب را دارید، به یاد داشته باشید که با اسپویل‌های بسیاری مواجه خواهید شد:

-بازی در سال 2021 منتشر خواهد شد.

-این عنوان بزودی(احتمالا در نمایش پلی استیشن) معرفی می‌شود.

-فرقه گرایی در بازی وجود دارد و بخش اعظمی از داستان را به خود اختصاص می‌دهد، اما جادو در کار نخواهد بود.

-اعضای یکی از فرقه‌ها، به عبادتِ پلیدی و آلودگی‌های ناشی از ویروس مشغول هستند.

-به دلیل پخش ویروس در هوا، برخی توهمات باعث می‌شوند که مردم به ماوراءالطبیعه ایمان آورده و ویروس را به متافیزیک ارتباط دهند.

-آنتاگونیست اصلیِ بازی با نام Alan R شناخته خواهد شد. او کُنت بلندمرتبه‌ای است که در یک قصر زندگی می‌کند. در یکی از مقالات Gamerant که در تاریخ 15 می منتشر شده بود، به شخصیت Alan R نیز اشاره شده است.

-اتمسفر بازی گوتیک خواهد بود.

-شخصیت منفیِ دوم بازی Natalia خواهد بود اما چندان نقش مهمی در داستان ندارد.

-شخصیت قابل بازی جدیدی به نام Emilie وجود خواهد داشت. او یکی از ساکنان کوهستان است و با کمک Ethan به دنبال پدر خود است.

-چراغ قوه نقش مهمی در بازی دارد. باتری چراغ قوه پس از استفاده تمام می‌شود اما با گذشت زمان، دوباره شارژ خواهد شد.

شایعه: اطلاعات بسیار زیادی از Resident Evil 8 فاش شد

-بیشتر اوقات تاریکی بر محیط‌های بازی حاکم است، علاوه بر روستا، غارها، کوهستان، جنگل و مناطق دیگری نیز در بازی وجود دارند.

-بازی تحت عنوان "Village" شناخته می‌شود.

-Ethan و Mia صاحب فرزندی شده‌اند که Child of Evil(فرزند شیطان) صدا می‌شود. آنها زندگی غموار و تنهایی را در یک روستا آغاز کرده‌اند و دور از همه زندگی می‌کنند. اما Chris Redfield از وجود فرزند آنان آگاه می‌شود و طی عملیاتی به خانه‌ی آنها حمله می‌کند. او به سمت بچه شلیک می‌کند اما مشخص می شود که Mia آسیب دیده. سپس کریس بیهوش شده و از روستا سر در می‌آورد.

-Ethan راه خود به سمت کوهستان را پیدا می‌کند و می‌بیند که مردم غیب شده‌اند. در اوایل بازی شما کاملا بی‌دفاع هستید و تا رسیدن به اسلحه باید مراقب خود باشید.

-زامبی‌ها و برخی موجودات انسان مانند دشمنان اصلی شما هستند. سگ‌ها، گرگ‌ها و Lickerها نیز به عنوان دشمن در بازی حضور دارند.

-زامبی‌هایی با چاقو، شمشیر و چماق نیز وجود دارند که پس از ورود به قصر با آنان روبرو می‌شوید.

-دشمنی شبیه جادوگر نیز در بازی وجود دارد که شما را تعقیب خواهد کرد، حضور او به گونه‌ای با ویروس ارتباط دارد و چیزی ماورائی حساب نمی‌شود.

-این نسخه از Resident Evil تاریک‌ترین عنوانِ مجموعه می‌باشد، و حضور گرگینه‌هایی که با نام Beastmen شناخته می‌شوند به این موضوع صحه می‌گذارد.

– و در آخر باید اضافه کرد: Alex Wesker باز خواهد گشت!

در انتها می‌توانید دو طرح هنری که گفته می‌شود مربوط به بازی هستند را ببینید:

<برای دیدن تصاویر در اندازه‌ی واقعی بر روی آنها کلیک کنید>

شایعه: اطلاعات بسیار زیادی از Resident Evil 8 فاش شد شایعه: اطلاعات بسیار زیادی از Resident Evil 8 فاش شد

نظر شما درخصوص اطلاعات لو رفته از Resident Evil 8 چیست؟ آیا بازگشت Alex Wesker برای شما نیز هیجان انگیز است؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.