Menu

تماشا کنید: بازی Goosebumps: Dead of Night برای عرضه در تابستان تایید شد

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت Sony Pictures و استودیو Cosmic Forces برای تجربه‌ای جدید در سبک وحشت بقا بر اساس مجموعه تلویزیونی و سری کتاب محبوب R.L. Stine جمع شده‌اند.

از سری کتاب‌های او می‌توان به مجموعه‌ی Goosebumps ،Fear Street ،Cheerleaders ،Rotten School و Fear Street Seniors اشاره کرد. شرکت سونی پیکچرز و استودیو cosmic forces با انتشار تریلری عنوان GOOSEBUMPS DEAD OF NIGHT را که با الهام از سریال تلویزیونی و پرفروش ترین مجموعه کتاب معروف و محبوب R.L. Stine به نام GOOSEBUMPS درحال توسعه است را به نمایش گذاشتند. طبق گفته ی توسعه‌دهندگان بازی تمام عناصر مخفی‌کاری در این بازی دیده می‌شود تا بازیبازان تجربه‌ای سرگرم کننده و صد البته ترسناک با محوریت داستان‌های آر.ال استاین داشته باشند. این بازی برای کنسول ها و PC ارتقا یافته و همچنین می‌توانید آن را به صورت VR تجربه کنید، البته اگر جرئت آن را داشته باشید! این بازی همچنین از قابلیت های HD Rumble، پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی و کنترل ژیروسکوپی برای کنسول Nintendo Switch بهره می برد.

درخصوص داستان بازی آمده است: "Slappy آدمک با خوشحالی صفحات را از داستان‌های کلاسیک Goosebumps به سرقت برده است و کابوسی از هیولا های افسانه ای را که به دنبال شما هستند آزاد کرده است! صفحات گمشده را کشف کنید و از گرفتاری موجودات وحشتناک مانند Graveyard Ghoul ، Lawn Gnomes ، Annihilator 3000 ، Murder the Clown و Werewolf of Fever Swamp آزاد شوید تا این بدی ها را دوباره به صفحه‌هایی که به آن تعلق داشتند منتقل کنید. مکانهای مشهور Goosebumps را برای سرنخ ها کشف کنید، به اطراف سر بزنید و از هیولاها پنهان شوید، و معماهای شیطانی Slappy را حل کنید ، اما مراقب باشید – درحالیکه روحتان هم خبر ندارد چه چیزهایی که در گوشه و کنار کمین می کند، چه چیزهایی که انتظار شما را می‌کشد و شما آن‌ها را نمی‌بینید…"

انتظار میرود ساخته‌ جدید Cosmic Forces، عنوانی در سبک اول شخص وحشت بقا در تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی، PlayStation 4 ، Xbox one و Nintendo Switch منتشر گردد.

دانلود تریلر با کیفیت HD | دانلود تریلر با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه