Menu

جزئیات جدیدی از افزونه‌ی داستانی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption برای بازی Borderlands 3 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، قسمت جدید برنامه‌ی Borderlands 3 نخستین نگاه به دو محتوای جدید و بزرگ بازی می‌باشد که قرار است تحت آپدیتی رایگان برای دارندگان بازی در دسترس قرار گیرد.

مورد اول Guntlet مخصوصی می‌باشد که مهارت‌ها و پوشش شما را بهتر از قبل کرده و به چالش می‌کشد. این محتوای رایگان در تاریخ ۴ جوئن مصادف با ۱۶ خرداد منتشر خواهد شد، چند هفته بعد نیز در ۲۵ ژوئن، شما می توانید ماجراجویی جدیدی که با عنوان Bounty of Blood: A Fistful of Redemption شناخته می‌شود و محتوای جدید مربوط به کمپین است را به تجربه کنید.

تنها چند هفته‌ی بعد نیز، افزونه‌ی پولی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption به بخش کمپین Borderlands 3 اضافه خواهد شد.

Takedown at the Guardian Breach نیز مانند Takedown at the Maliwan Blacksite بسیار چالش برانگیز خواهد بود و به نسبت تعداد افراد حاضر در گروه، درجه‌ی سختی متفاوتی خواهد داشت. در پی دریافت سیگنال‌هایی عجیب از Minos Prime شما باید با دوستان خود به این سیاره رفته و راز آن را کشف کنید. در این اثنا گروهی از Guardianهایی که Minos Prime را مورد غارت قرار داده‌اند به شما حمله خواهند کرد تا جلوی فعالیت‌تان را بگیرند.

علاوه بر دشمنان جدید، بخش‌های بدون گرانش زمین، و معماهای گنجانده شده در محیط، یک مینی باس و یک باس فایت پایانی نیز برای این افزونه‌ی درنظر گرفته شده‌اند. اگر در این ماموریت به موفقیت برسید، آیتم‌ها، زره‌ها و سلاح‌های متنوعی به شما جایزه داده می‌شوند. از طریق این لینک می‌توانید ببینید که بازیکنان با چه پاداش‌هایی در بازی روبرو می‌شوند.

یکی از کارگردانان Borderlands، آقای Matt Cox نیز خبر معرفی Bounty of Blood A Fistful of Redemption، سومین بسته‌ی کمپین بازی را اعلام کرد. همانند دو بسته‌ی گسترش دهنده‌ی قبلی _Moxxi's Heist of The Handsome Jackpot و Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright & Hammerlock_ این بار نیز تنظیمات کاملا جدیدی به بازی اضافه می‌شود. Vault Hunter شما تنها در Bounty of Blood A Fistful of Redemption با کاراکترهای کاملا جدید روبرو خواهد شد.

جزئیات جدیدی از افزونه‌ی داستانی Bounty of Blood: A Fistful of Redemptionبرای بازی Borderlands 3 منتشر شد

شما همچنین به سیاره‌ی بیابانی Genhenna خواهید رفت تا گروه Devil Riders که به آزار و اذیت مردم روستای Vestige مشغول هستند را از پای درآورد و جایزه بگیرید.

در طول راه خود، با کاراکترهایی همانند Rose جنگجویی که با تفنگ و کاتانا کار می‌کند، و Juno مبارزی با گذشته‌ی تاریک آشنا خواهید شد. انتخاب‌های شما در جریان بازی تاثیر مستقیمی دارند و ماموریت‌ها و چالش‌های موجود هم به گونه‌ای هستند که روستای Vestige نیز در جریان بازسازی از آنان اثر خواهد گرفت.
Bounty of Blood A Fistful of Redemption مکانیزم‌های جدیدی به گیم‌پلی بازی نیز می‌افزاید. برای مثال شما می‌توانید با شخصی سازی JetBeast آن را همانند سلاحی دستی استفاده کرده و در مناطق آزاد، با سرعت زیادی حرکت کنید.

علاوه بر این چهار مورد دیگر هم به گیمپلی افزوده شده‌اند. همانند Traitorweed که پس از شلیک به سمت دشمن، آن‌ها را تبدیل به نیروی خودی می‌کند، یا Breezebloom کمک خواهد کرد که Vault Hunter بتواند تا ارتفاعات بلندی پریده و به جاهایی دست یابد که پیش از این قابل دسترس نبودند. و البته موارد بسیاری برای لوت کردن نیز اضافه شده‌اند که برجسته‌ترین آنها سلاح‌های مربوط به غرب وحشی می‌باشند.