Menu

تماشا کنید: Warface: Breakout برای کنسول‌ها معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم شرکت My Games از نمایش Warface: Breakout، شوتر تاکتیکی اول شخص خود برای انتشار بر روی دو کنسول PS4 و Xbox One بسیار هیجان‌زده است. نسخه دیجیتالی این عنوان اکنون با قیمت 19.99 دلار در فروشگاه‌های دیجیتالی در دسترس بازیبازان قرار دارد.

Breakout یک تجربه کلاسیک و رقابتی FPS را به کنسول هایی با کنترل های پیشرفته و بهینه شده برای گیم پدها می‌آورد. این بازی دارای نبردهای چند نفره سخت با محوریت تیراندازی و سیستم ذخیره اسلحه است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا در شروع هر دور، با استفاده از امتیازاتی که در طول مسابقه بدست آوردند، مهمات خود را به صورت دلخواه تنظیم کنند.

عنوان Breakout اسپین‌آفی از مجموعه‌ی Warface خواهد بود که توسط استودیو داخلی MyGames یعنی Allods Team توسعه‌یافته است. درحالیکه عنوان اصلی مجموعه برای سه کنسول PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر شده بود، خبری از عرضه این اسپین‌آف برای روی کنسول نینتندو منتشر نشده‌است.

ایوان پابیارژین کارگردان مجموعه‌ Warface گفت: "ما با گسترش بازی اصلی و آوردن آن به پلتفرم های نسل جدید، از جمله انتشار اخیر آن بر روی نینتندو سوئیچ، دائما در حال توسعه این بازی محبوب هستیم. با Breakout، هدف ما معرفی بازیکنان کنسولی با این تجربه کلاسیک، مبتنی بر FPS با تمرکز بسیار زیاد بر اسلحه و مدیریت منابع بود-تجربه‌ای که برای اولین بار توسط بازی افسانه‌ای Counter Strike به بازیبازان ارائه شد." وی افزود: "این تیم تمام انرژی خود را برای ساخت یک شوتینگ هیجان انگیز، ساده اما همچنان چالش برانگیز صرف کرده است که در جهان آن در طی یک ماموریت تنها چیزهایی که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید تفنگ و هم ‌تیمی‌های شما برای کاشت یک بمب یا خنثی‌سازی آن است."

پس از انتشار بازی، همه بازیکنان به روزرسانی های محتوای فصلی رایگان با چالش های جدید و جوایز شخصی‌سازی منحصر به فرد برای هر فصل دریافت می کنند. بازیکنان برای دسترسی به پاداش کامل فصلی خود، نیازی به خرید Battle Pass ندارند. پشتیبانی پس از انتشار این عنوان توسط یک سیستم درآمدزایی تنها برای تغییر لباس و ظاهر شخصیت‌ها و اسلحه‌های بازی خواهد بود که به بازیکنان این امکان را می دهد تا ظاهر شخصیت ها و اسلحه خود را سفارشی کنند. خریدهای درون‌برنامه‌ای هیچ تغییر و مزیتی در گیم‌پلی بازی و یا آسان شدن آن ندارند.

Warface: Breakout اکنون در فروشگاه Xbox Games و PlayStation Store با قیمت 19.99 دلار برای نسخه استاندارد و 29.99 دلار برای Deluxe Edition موجود است. بسته Deluxe شامل بازی و یک سری وسایل ویژه و منحصر به فرد از قبیل چاقوی افسانه ای 'Vendetta' ، Legerary Weapon Skin M1911 ، 'Redeemer' Legendary Weapon Skin برای USP و همچنین 'Bad Nightslayer' Badge و همچنین پک Avatar بازی است.

در ادامه تریلری از بازی منتشر شده که می‌توانید مشاهد کنید.

دانلود تریلر با کیفیت SD | دانلود تریلر با کیفیت HD

تماشای تریلر به صورت تمام صفحه