Menu

تماشا کنید: The Revenant Prince در سبک RPG کلاسیک تابستان امسال برای PC منتشر می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم، عنوان نقش‌آفرینی استودیو Nomina Games یعنی The Revenant Prince تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در یک تلاش حماسی، جهان را نجات دهید!!!

در این بازی شما در شخصیت Troy، شاهزاده‌ای که پس تجربه‌ای نزدیک مرگ از خواب برخواسته و متوجه می‌شود که نه‌تنها نمرده‌است بلکه اکنون توانایی کنترل زمان را در نیز در اختیار دارد. Troy با هدایت یک صدای مرموز که نمی‌داند دوست یا دشمن اوست، عازم یک ماموریت حماسی برای یافتن سرنوشت نامشخص خود است. در این سفر خطرناک او با کاراکتر‌های زیاد و مختلفی آشنا می‌شود. نحوه برخورد و اقداماتی که در جهت کمک به یا کنار گذاشتن آن‌ها انجام می‌دهید شکل‌دهنده ادامه داستان بازی است. باتوجه به برگشت‌ناپذیر بودن عواقب بازی با یک تصمیم مشخص، نحوه پیشبرد داستان در هر بار بازی متفاوت بوده و این نکته ارزش تکرار بازی را بسیار بالا می‌برد به‌طوریکه هر بار تجربه‌ی بازی تجربه‌ای جدید و متفاوت خواهد بود.

تصمیمات شما مهم هستند. آن‌‌ها می‌توانند موجب جنگی بزرگ یا یک دوستی پرمنفعت شوند.حتی در خلال جنگ‌های بازی با تصمیمات هوشمندانه می‌توانید از تنش بین طرفین کم کنید و خسارت جنگ را کاهش دهید و یا حتی با طرف مقابل دوست شوید!!! دوست دارید کاراکتری صلح‌طلب یا جنگ‌افروز باشید؟ همه این‌ها به تصمیمات شما و نحوه تعامل با شخصیت های عجیب و غریب بازی بستگی دارد.

دارل ویجایا، موسس استودیو Nomina Games و کارگردان بازی در این رابطه گفت: "این عنوان یک ادای احترام به نقش‌آفرینی های دهه 90 مانند Final Fantasy 6، Secret of Mana و Chrono Trigger و همچنین دارای دنیای بزرگ با شخصیت‌های متنوع و گرافیک ساده و زیباست که به بازیبازان اجازه می‌دهد طبق خواسته‌ی خود اتفاقات در جهان آن را پیش ببرند." وی همچنین افزود: "ما به دنبال آن بودیم که بازیبازان خود اتفاقات دنیای بازی را رقم بزنند. The Revenant Prince اوج همه‌ی چیزهایی است که موجب شده ما عاشق سبک نقش‌آفرینی شویم."

ویژگی های بازی:

– گیم‌پلی تک‌نفره همراه با برگشت‌ناپذیر بودن عواقب هر تصمیم.

– نبردهای مبتنی بر زمان،سلاح و جادو.

– گرافیک ساده و زیبا با ترکیبی از سبک های هنری.

– همه‌کاره بودن در دنیای بازی و تعیین خط داستانی برای هرکدام از شخصیت‌های بازی.

همچنین می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود تریلر با کیفیت SD-دانلود تریلر با کیفیت HD

مشاهده تریلر به صورت تمام صفحه