Menu

عنوان انحصاری Scorn کیفیتی مشابه با نسخه PC در زمان عرضه خواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم، تاکنون اطلاعات مختلفی از عناوین انحصاری کنسول نسل بعد ماکروسافت منتشر شده است، اما عنوانی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده، بازی Scorn عنوان ترسناک اول شخص استودیو EBB software است که با الهام از آثار HR Giger و Zdzisław Beksiński در دست توسعه قرار دارد و قرار است برای دو پلتفرم PC و Xbox series X منتشر شود. اما تاکنون خبری از عرضه این بازی بر روی کنسول PS5 منتشر نشده‌است.

وب‌سایت Gamingbolt در مصاحبه اخیر خود با "لوبومیر پکلار" (Ljubomir Peklar) کارگردان بازی نوشت: "توسعه‌دهندگان بازی تصمیم گرفتند که این عنوان را به صورت انحصاری برای Xbox series X منتشر کنند زیرا قدرت سخت افزاری این کنسول امکان برابری کیفیت نهایی در دو پلتفرم یاد شده را به توسعه دهندگان می‌دهد. آن‌ها همچنین بیان کردند که فعلا برنامه‌ای برای انتشار این بازی بر روی کنسول نسل بعد سونی ندارند."

این وب‌سایت همچنین افزود: "وقتی از پکلار در خصوص علت انحصار این عنوان برای کنسول ماکروسافت پرسیدیم وی به این نکته اشاره کرد که هدف رسیدن به کیفیتی برابر با نسخه PC بازی بود که برای تحقق این هدف سخت افزار قدرتمندی نیاز است. وی همچینن افزود که این عنوان با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه بر روی این کنسول اجرا می‌شود."

هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی ترسناک و مورد انتظار مشخص نشده است.