Menu

اطلاعات جدیدی از پروژه‌ی بعدی میازاکی منتشر شد؛ تنها 36 دقیقه پس از گذشت سه سال!

به گزارش پردیس‌گیم، هایائو میازاکی، استاد بی بدیل و پدرخوانده‌ی صنعت انیمه و مانگا برخلاف این که در سال 2013 بازنشست شده بود، هیچوقت از ساخت فیلم‌های جدید و بیشتر دست برنداشت و هم‌اکنون نیز مشغول توسعه‌ی فیلمی با نام ?Kimi-tachi wa Dou Ikiru ka (چگونه زندگی می‌کنید؟) می‌باشد. با توجه به صحبت‌های تهیه‌کننده‌ی استدیو جیبلی، میازاکی پس از گذشت سه سال، تنها 36 دقیقه از این انیمه‌ی سینمایی را آماده کرده است.

تهیه‌کننده‌ی این عنوان یعنی Toshio Suzuki که چندین سال پیش گفته بود میازاکی دیگر نباید فیلم‌های بیشتری بسازد چون همین حالا نیز به موفقیت بالایی رسیده است، مدعی شد که پروژه‌ی جدید هایائو میازاکی با کارهای قبلی وی تفاوت بسیاری خواهد داشت، زیرا او معتقد است این‌بار باید زمان و بودجه‌ی بیشتری برای محصول جدیدش خرج کند. البته هنوز هم تِم فانتزی آثار وی حفظ شده‌اند و طبق گفته‌ی تهیه کننده، ?Kimi-tachi wa Dou Ikiru ka "داستانی فانتزی و بزرگ" خواهد داشت.

"در حال حاضر ما مشغول ساخت و به تصویر کشیدن فریم‌های بیشتری هستیم، زمانی که My Neighbor Totoro را می‌ساختیم تنها 8 انیماتور داشتیم و توانستیم این انیمه را در طول هشت ماه به پایان برسانیم. اما هم‌اکنون که 60 انیماتور در حال کار بر روی پروژه‌ی جدید هستند، توانستیم در یک ماه تنها یک دقیقه از کار را آماده کنیم! این بدان معنی است که در طول سه سال گذشته ما فقط 36 دقیقه از ?Kimi-tachi wa Dou Ikiru ka را آماده کرده‌ایم. امیدواریم که کارِ ساختِ انیمه‌ی جدید تا سه سال دیگر تمام شود."

اطلاعات جدیدی از پروژه‌ی بعدی میازاکی منتشر شد؛ تنها 36 دقیقه پس از گذشت سه سال!

داستانِ ?Kimi-tachi wa Dou Ikiru ka درمورد پسری است که با عموی خود به سفری می‌رود و در جریان سفرِ خود با "تغییراتی جادویی" روبرو می‌شود. علاوه بر این، پسرِ استاد میازاکی یعنی Goro miyazaki نیز در حال ساخت فیلمی با همکاری استدیوی جیبلی است که در انگلستان جریان دارد و با محوریت "دختری دانا" روایت می‌شود.