Menu

Sony: مشکل خاصی در ساخت بازی‌های PS5 به‌وجود نیامده است

شرکت Sony در بیانیه‌ای اعلام کرد ویروس کرونا مانعی برای توسعه بازی‌های PS5 نبوده و خود این کنسول هم همچنان برای عرضه در فصل تعطیلات 2020 برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، شرکت Sony با انتشار نتایج مالی کامل خود از سال 2019 اعلام کرد تجارت گیمینگ آن‌ها عملکرد خوبی داشته و تعداد مشترکین PlayStation Plus روبه‌رو افزایش است:

"فروش سخت‌افزارهای PlayStation به‌خوبی ادامه دارد. سود شبکه‌های اینترنتی افزایش یافته‌اند و PlayStation 5 هم در فصل تعطیلات امسال منتشر خواهد شد. فعلا مشکل خاصی در توسعه بازی‌های PS5 به‌وجود نیامده است."

Sony جزئیات بیشتری هم به اشتراک گذاشت: "در رابطه با موضوع عرضه PlayStation 5 البته کار کردن کارمندان از خانه و محدودیت‌های سفرهای بین‌المللی باعث ایجاد چالش‌هایی در فرایند آزمایش و صلاحیت خطوط تولید شده اما با این حال وضعیت توسعه مطابق انتشار این کنسول در فصل تعطیلات 2020 پیش می‌رود. فعلا مشکل خاصی در زمینه ساخت بازی‌های انحصاری و سایر شریک‌های PlayStation به‌وجود نیامده است."

همچنین گفته شد که فروش بازی‌های انحصاری و همچنین PlayStation 4 کاهش داشته که البته با توجه به ورود این کنسول به چرخه نهایی عمر خود، امری طبیعی است.

اما وضعیت بخش‌های موسیقی و فیلم‌سازی Sony دقیقا برعکس گیمینگ است زیرا تاخیر در تولید آن‌ها ایجاد شده که حاکی از تاثیر تعطیلی سینماها، توقف تولید پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی و افت شدید تبلیغات است.