Menu

Red Dead Redemption 2: محتویات زود هنگام بخش آنلاین نسخه PS4 مشخص شدند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، روز جاری Rockstar و Sony Interactive Entertainment محتویات Red Dead Online، بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 را نشان دادند. دارندگان PS4 به مدت 30 روز زودتر نسبت به Xbox One می‌توانند به این محتویات دسترسی داشته باشند.

Red Dead Online در ماه نوامبر (آبان یا آذر) منتشر می‌شود و دارندگان PS4 به محتویاتی مثل لباس Grizzlies Outlaw و اسب Red Chestnut Arabian به‌همراه زین Alligator Skin Ranch Cutter و هفت‌تیر High Roller Double-Action دسترسی خواهند داشت:

Grizzlies Outlaw Outfit – از روز اول در بخش داستانی Red Dead Redemption 2 وجود دارد و در زمان شروع Red Dead Online در دسترس قرار می‌گیرد:

"لباسی به ظاهر نرم اما قدرت‌مند. Grizzlies Outlaw برای کاوش در جنگل‌های Ambarino عالی است. دارای یک کت بلند پشمی، دستمال و جلیقه‌ای چرم به‌همراه گردنبندی سیاه است و این لباس احترامی به "رئیس" دولت‌های شمالی، الهام‌بخش دنیای واقعی خود، محسوب می‌شود."

اسب Red Chestnut Arabian – در زمان شروع Red Dead Online در دسترس قرار می‌گیرد:

"اسب Red Chestnut Arabian به خاطر سرعت و هندلینگ خود شناخته می‌شود و یک کلاس بالاتر از اسب‌هایی است که در حیات وحش پیدا می‌کنید و عملکرد آن یک رده بالاتر از اولین اسب‌های در دسترس خواهد بود."

زین اسب Alligator Skin Ranch Cutter – در زمان شروع Red Dead Online در دسترس قرار می‌گیرد:

"زین اسب Alligator Skin Ranch Cutter علاوه بر خوش استیل بودن، مزایای زیادی را ارائه می‌دهد که شامل افزایش سلامتی و استقامت هم می‌شود و سرعت و شتاب اسب را زیاد می‌کند. این زین، حالت بهبود یافته زین اولیه‌ای است که بازیکنان در شروع Red Dead Online به‌دست می‌آورند."

هفت‌تیر High Roller Double-Action – در زمان شروع Red Dead Online در دسترس قرار می‌گیرد:

"هفت‌تیر The High Roller Double-Action دارای ظاهری کشنده و فولادی براق بوده که به زیبایی برروی آن کار شده است. قسمت دسته آن با تصاویر کارت‌های بازی و جمجمه تزئین شده و با داشتن سرعت شلیکی برتر و بالا نسبت به سایر سلاح‌ها، انتخابی عالی برای مبارزات سواری محسوب می‌شود."

شما در تصویر اول خبر، می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، می‌توانید دومین بخش از نمایش گیم‌پلی آن را در این خبر با بالاترین کیفیت دریافت و مشاهده کنید.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.