Menu

اولین بسته الحاقی‌ Shadow of the Tomb Raider معرفی شد + جزئیات، تریلر و تصاویر

امروز شرکت Square Enix اولین بسته الحاقی‌ای که برای عنوان اکشن ماجراجویی Shadow of the Tomb Raider در نظر گرفته شده را معرفی کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، این بسته الحاقی که "The Forge" نام دارد برای دارندگان سیزن پس بازی رایگان است و افراد دیگر نیز می‌توانند آنرا به صورت جداگانه خریداری کنند. The Forge برای عرضه در تاریخ 13 نوامبر (سه‌شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۷) بر روی PS4 ،Xbox One و PC برنامه‌ریزی شده است.

"در The Forge لارا به قلعه آتشفشانی خدایان سقوط کرده پا می‌گذراد تا پرده از رازهای Kuwaq Yaku بردارد. در جریان این سفر، لارا جزئیات میراث باستانی یک دوست را نیز کشف کرده و بر خطری که برای مدت‌ها تصور می‌شد در میان گدازه‌ها گم شده نیز غلبه خواهد کرد. The Forge چالش مقبره‌ای جدیدی را معرفی می‌کند که به صورت تک‌نفره و دو نفره قابل بازی است. بازیکنانی که این چالش مقبره‌ای را به اتمام رسانند توانای Grenadier، لباس Brocken و اسلحه Umbrage 3-80 را دریافت خواهند کرد.

سیزن پس Shadow of the Tomb Raider با قیمت 29.99 به فروش می‌رسد و قیمت بسته الحاقی The Forge نیز به صوت جداگانه 4.99 است.

بجز The Forge شش بسته الحاقی دیگر نیز برای Shadow of the Tomb Raider در نظر گرفته شده است. در تصویر زیر جزئیات سیزن پس بازی را می‌بینید.

در ادامه شاهد تریلر و تصاویر بسته الحاقی The Forge باشید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

https://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2018/10/SotTR_TheForge_2018_10_05.jpg https://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2018/10/SotTR_TheForge_scr02.jpg

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه