Menu

جف کیلی با Summer Game Fest رویدادی مانند E3 برگزار خواهد کرد

Summer Game Fest قرار است باری دیگر فعالان صنعت بازی‌های ویدئویی را با یکدیگر متحد کند و با اخبار و معرفی‌های خود خلاء بزرگی که به دلیل کنسل شدن رویدادهای مهم گیمینگ به وجود آمده را پر کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamesRadar، مجری و تهیه کننده‌ی The Game Awards، جف کیلی به تازگی از مجموعه رویدادهای دیجیتالی‌ای رونمایی کرده است که قرار است به نوعی یک جایگزین برای E3 باشد. کیلی اعلام کرده که در فاز اول این برنامه ناشرها و برندهایی مثل PlayStation ،Xbox ،Steam و CD Projekt Red حضور خواهند داشت، البته هنوز اطلاعات زیادی از برنامه‌های آن داریم. کیلی تنها تائید کرده است که Microsoft در جریان Summer Game Fest یک رویداد دیجیتالی خواهد داشت که از طریق بازیکن‌ها می‌توانند یک سری از بازی‌ها را تجربه کنند.

این رویدادها قرار است از هفته‌ی آینده آغاز شوند. کیلی در مصاحبه با The Hollywood Reporter گفته که برای برگزاری Summer Game Fest با بسیاری از توسعه دهندگان و طرفداران صحبت کرده و از توصیه‌های آنان استفاده کرده است.

او درباره‌ی این رویداد گفت: "همه می خواهند رویداد دیجیتالی خودشان را برگزاری کنند، اما اینطوری شما چگونه می‌توانید یک رویداد جامع و مرکزی را مانند E3 پیدا کنید؟ ما در تلاش برای رقابت با کسی نیستیم، اما سعی داریم یک خلاء بزرگ را پر کنیم."