Menu

CD Project Red جزئیاتی از دو دسته‌ی تبه‌کار موجود در Cyberpunk 2077 منتشر کرد

به احتمال زیاد خیلی از ما منتظر بودیم که در همین روزها Cyberpunk 2077 را تجربه کنیم اما به دلیل تاخیر در انتشار بازی مجبور به انتظار هستیم و با کنسل شدن فستیوال‌های مختلف من جمله E3 حتی از تریلرها و اطلاعات جدیدی این عنوان نیز محروم مانده‌ایم. اما CDPR با منتشر کردن اطلاعاتی جزئی و قطره‌ای در پی مشتاق نگه داشتن هواداران برای محصول جدید خود است.

به گزارش پردیس‌گیم، چند هفته‌ی پیش بود که استدیوی سازنده با رونمایی از لوگوی دسته‌های تبه‌کار در Cyberpunk 2077 از آنان پرده برداشت. حال CDRP از طریق حساب توییتری خود اطلاعات جدیدی از دو گروه موجود در بازی دراختیار کاربران قرار داده که می‌توانید شرح آن‌ها را در زیر بخوانید:

"گروه Kang-Tao یک کمپانی جوان چینی است که به ارائه‌ی خدمات امنیتی و کار با سلاح‌های هوشمند مشغول است. این گروه با انتخاب‌های زیرکانه، شجاعت و البته حمایت دولت توانسته خود را به شهرت بالایی برساند و در صنعت اسلحه‌سازی از رقبا پیشی گرفته است."

"Animals گروهی از مبارزان خیابانی هستند که از غرب منطقه‌ی اقیانوسیه آمده‌اند و از ابزار سنتی و تقریبا قدیمی Cyberware استفاده می‌کنند. در جبران این کار آن‌ها از مواد حیوانی و مقدار بسیار زیادی تستسترون بهره می‌برند(همانند هورمون‌های رشد). آنها قلبی همانند حیوانات دارند و به شکل خطرناکی به این خصوصیت خود افتخار هم می‌کنند."

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 27 شهریور برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌ةای شخصی و سرویس گوگل استدیا عرضه خواهد شد.