Menu

داستان Sekiro: Shadows Die نسبت به سری Dark Souls قابل فهم‌‎تر خواهد بود؛ بخش + New Game در دست اقدام قرار دارد

سری Dark Souls شیوه منحصر به فرد و جذابی را برای روایت داستان پیش گرفت و البته بازیکنان می‌بایست برای فهم دقیق داستان از دیالوگ‌ها، رویدادها و محیط بازی استفاده کنند. برخی از بازیکنان حتی بعد از اتمام بازی‌های Dark Souls همچنان درک درستی از اتفاقات رخ داده نداشتند و داستان کلی آن را متوجه نمی‌شدند. سلیقه بازیکنان متفاوت است، برخی داستان‌های سر راست و شیوه روایتی مستقیم را می‌پسندد و عده‌ای به درگیری ذهنی و حل معماهای روایتی علاقه دارند. اگر شما جزو دسته اول قرار دارید باید خوشحال باشید چرا که بازی بعدی From Software یعنی Sekiro: Shadows Die Twice داستانی مستقیم‌تر و شفاف خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، آقای "هیدتاکا میازاکی"، کارگردان و مغزمتفکر Sekiro و Dark Souls، در مصاحبه‌ اخیر خود گفت:

"ما همچنان المان‌های کوچک و بزرگی خواهیم داشت و شما برای فهم داستان باید از دنیای بهره ببرید و نشانه‌ها را دنبال کنید. من فکر می‌کنیم در این مورد تغییر زیادی انجام ندادیم و شما همچنان باید به محیط دقت کنید. رویکرد ما به سیستم روایتی تغییر چندانی نکرده است."

"البته ما این بار یک شخصیت اصلی ثابت داریم. احساس می‌کنم که تبرهای او هسته اصلی داستان را شکل می‌دهد. شخصیت‌های دیگر نیز حول او رشد خواهند کرد. این به ما اجازه می‌دهد داستان جذابی را به تصویر بکشیم که البته این بار در محیطی شفاف‌تر و ساده‌تر رخ خواهد داد. بنابراین به طور کلی این بار با داستانی قابل فهم‌تر رو به رو هستیم."

"المان‌های مخفی کاری به شما اجازه می‌دهد به صورت مخفیانه و ناشناخته به محدوده‌ای برسید و در حالت مخفی‌کاری این توانایی را خواهید داشت که به صحبت‌های دشمنان گوش بدهید و از نقاط ضعف آن‌ها آگاه شوید و در نهایت مبارزات را عاقلانه‌تر شروع کنید.( و یا از صحبت‌ها جزئیات داستانی را بفهمید) این یک المان جدید است که با دنیای نینجایی هماهنگی لازم را دارد."

"البته نگران نباشید در بازی جدید نیز همچنان المان‌های سنتی زیادی وجود خواهند داشت، یکی از آن‌ها بخش + New Game می‌باشد که در مرحله شکل‌گیری قرار دارد."

Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس 2019(2 فروردین 98) برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.