Menu

بازی F1 2020 به همراه ویرایش “مایکل شوماخر” معرفی شد + تریلر

به گزارش پردیس گیم، عنوان Formula 1 2020 رسماً توسط توسعه‌دهنده‌ی آن، شرکت Codemasters، رونمایی شد. این بازی در تاریخ ۲۰ تیر ۹۹ بر روی پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One و برای اولین بار Google Stadia، عرضه خواهد شد.

این بازی از حرفه‌ی دارنده‌ی فعلی رکورد قهرمانی جهان، "مایکل شوماخر"(Micheal Schumacher)، تجلیل می‌کند که این امر با ویرایشِ ویژه‌ی Deluxe Edition، صورت می‌گیرد که به همراه محتواهای انحصاری و دسترسی به بازی از ۳ روز قبلِ عرضه‌ی آن، خواهد بود‌. کسانی که این ویرایش از بازی را خریداری کنند، جوایز زیر را هم دریافت خواهند کرد:

  • 1991: Jordan 191
  • 1994: Benetton B194
  • 1995: Benetton B195
  • 2000: Ferrari F1-2000

در مورد قابلیت‌های جدید این بازی، می‌توان به چند ویژگی بزرگ اشاره کرد: مود جدید و بزرگِ "My Team" که به شما اجازه‌ی تجربه‌ی این بازی به عنوان مدیر راننده را می‌دهد. اطلاعات زیادی در مورد این مودِ جدید در دسترس نیست، ولی شرکت Codemasters ذکر کرده است که شما می‌توانید از بین فصل اصلی و کامل ۲۲ مسابقه‌ای یا فصل‌های کوتاه‌تر ۱۶ یا ۱۰ مسابقه‌ای یکی را انتخاب کنید.

علاوه بر این، حالت چند صفحه‌ای (Split-Screen) هم باز خواهد گشت و از این پس شما می‌توانید مهارت‌های رانندگی خود را به رخ دوستانتان بکشید. آخرین مورد هم این که پلیرهای جدید F1 انتخاب‌های متفاوتی خواهند داشت و می‌توانند درجه‌ی سختی بازی را طبق میل خود، تنظیم کنند. در اینجا می‌توانید تریلرِ معرفی این بازی را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه