Menu

به‌روز رسان مخصوص جام ملت‌های اروپا برای بازی eFootball PES 2020 با تاخیر منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس گیم، شرکت Konami Digital Entertainment به تازگی اعلام کرده است که به‌روز رسان مخصوص جام ملت های اروپا 2020 که اخیرا مسابقات آن عقب افتاده، برای بازی eFootball PES 2020 با تاخیر منتشر خواهد شد، زیرا که به دلیل مشکلات به وجود آمده و محدودیت‌های اعمال شده آماده کردن آن تا 30 آپریل (11 اردیبهشت) ممکن نیست.

همچنین این شرکت اعلام کرده که عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی مخصوص جام ملت‌های اروپای این بازی نیز کنسل شده است. این به‌روز رسان به صورت رایگان منتشر خواهد شد و در صورتی که eFootball PES 2020 را تهیه کرده باشید، می‌توانید به محض انتشار آن را در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، PlayStation 4 و Xbox One دریافت کنید.

علاوه بر آن Konami و UEFA به صورت رسمی تائید کردند که تورنمنت ورزش‌های الکترونیکی UEFA eEURO 2020 که مربوط به بازی eFootball PES 2020 می‌باشد نیز در سال جاری ادامه خواهند داشت و فینال آن به صورت آنلاین و در تاریخ 23 و 24 می (3 و 4 خرداد) برگزار خواهند شد. قرار بود فینالیست‌های این مسابقه در ماه جولای و در لندن باهم به رقابت بپردازند، اما به دلیل همه گیری بیماری این رویداد به صورت مجازی خواهد بود.