Menu

گزارش: Resident Evil 8 از قابلیت واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد

طبق گزارشات متعدد، بازی Resident Evil 8 که براساس شایعات برای کنسول‌های نسل جاری و بعدی و همچنین PC در دست ساخت قرار دارد، برخی از بزرگ‌ترین و بحث برانگیزترین ویژگی‌های Resident Evil 7 را شامل می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، تعداد زیادی از منابع ادعا کرده‌اند که زاویه دید آن به‌صورت اول شخص خواهد بود که در Resident Evil 7 با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران مواجه شد. همان‌طور که می‌دانید، اکثر نسخه‌های اصلی Resident Evil زاویه دید سوم شخص داشته‌اند اما در نسخه هفتم این موضوع تغییر کرد. در حالی که Resident Evil 7 به محبوبیت زیادی دست یافت و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین نسخه‌های این سری شد، با زاویه دید اول شخص خود در میان طرفداران قدیمی خود جدایی ایجاد کرد ولی با این وجود به‌نظر می‌رسد Capcom همچنان به این زاویه دید علاقه‌مند است.

همچنین گزارشات و شایعات خبر از پشتیبانی Resident Evil 8 از واقعیت مجازی می‌دهند. البته که مثل Resident Evil 7 هم می‌توان آن را در حالت معمولی به اتمام رساند اما ظاهرا امکان تجربه کامل آن با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی وجود دارد.

این می‌تواند بدان معنا باشد که مدت زمان بازی بخاطر پشتیبانی از واقعیت مجازی چندان هم طولانی نیست و همچنین Capcom برای بازاریابی عنوان خود به سراغ Sony برود چراکه Sony در تبلیغات Resident Evil 7 به علت انحصاری بودن قابلیت واقعیت مجازی آن به PlayStation VR کمک رساند.

با این حال باید موارد ذکر شده را به عنوان شایعه در نظر گرفت چون رسمی نیستند و همچنین در صورت صحیح بودن، احتمال تغییر آن‌ها تا زمان عرضه وجود دارد.