Menu

درحال دریافت اطلاعات؛ بازگشت Crysis در نسل نهم؟! [بروزرسانی شد]

مطمئنا یکی از بزرگترین و زیباترین عناوین شوتر اول شخص در نسل هفت، سری بازی Crysis بود، این محصول با ارائه‌ی گیمپلی‌ای هیجان‌انگیز و داستانی جذاب، توانست خیلی زود درمیان گیمرها به شهرتی زیاد دست یابد، اما مطمئنا بزرگ‌ترین امتیاز Crysis گرافیک خیره‌ کننده‌ای بود که به لطف Crytek به یکی از انقلابی‌ترین گرافیک‌های تمام دوران تبدیل شود.

به گزارش پردیس‌گیم، از آخرین باری که Crysis منتشر شد 7 سال می‌گذرد و 7 سال است که هواداران درانتظار خبری از این بازی بودند اما هیچ‌گونه بارقه‌ی امیدی برای آنان وجود نداشت تا این‌که اخیرا شایعات ریمستر بازی به گوش رسید. البته این شایعات چندان صحت نداشتند و استدیوی سازنده نیز هیچ‌وقت مهر تایید بر این شایعه نزد.

اما حال پس از گذشت حدود یک دهه، حساب رسمی Crysis در توییتر، با انتشار پیامی به همه‌ی شایعات و اخبار و حدس و گمان‌ها جانی دوباره بخشید! اکانت توییتری Crysis پس از گذشت مدت‌ها دوباره فعال شد و با این پیغام، وعده‌ی خبرهای بزرگ بسیاری را داد:"در حال دریافت اطلاعات."

Reciving Data.

حال مشخص نیست که این پیام به چه معنی است، آیا ریمتسر این شاهکار گرافیکی را بر روی کنسول‌های نسل نهم شاهد خواهیم بود؟ یا بازی جدیدی از سری Crysis در دست ساخت است؟! بدون شک دیدن کرایسیس در نسل نهم، لذت گرافیکی وحشتناکی برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد و آنان را به آرزوی چند ساله‌شان خواهد رساند. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نسخه‌ی جدید بازی درحال توسعه باشد یا ریمستر بازی؟ شاید هم هیچ‌یک از این موارد؟! نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید.

بروزرسانی: توییتر رسمی سری Crysis لحظاتی قبل با توییت زیر بروزرسانی شد.

درحال دریافت اطلاعات؛ بازگشت Crysis در نسل نهم؟! [بروزرسانی شد]

ترجمه توییت: هِی Nomad، هنوز با مایی؟

همزمان با توییت بالا، تصویر جدیدی نیز بر روی وبسایت رسمی این بازی قرار گرفت که در ادامه می‌بینید.

درحال دریافت اطلاعات؛ بازگشت Crysis در نسل نهم؟! [بروزرسانی شد]

Nomad لقب شخصیت اصلی اولین قسمت سری Crysis است که در سال 2007 عرضه شد. با توجه به این مسئله، احتمال زیادی وجود دارد که اشاره‌های مرموز توییتر رسمی این سری بازی در نهایت به معرفی نسخه ارتقا یافته Crysis 1 ختم شود.

نظر شما چیست؟