Menu

نکات مهم در هنگام خرید بازی آنلاین

سلام،من امین زراندوز مدیر سایت زرین‌کی قصد دارم به شما نکات مهم در هنگام خرید بازی آنلاین را اعلام کنم.

با در نظر گرفتن اینکه ورژن‌های روسی و آرژانتینی و غیره بازی‌ها امینت کمتری دارند و Region Lock می‌باشد قیمت پایین‌تر آن‌ها طبیعی است .

قیمت‌های پایین بازی‌ها در روسیه و آمریکای جنوبی و جنوب آسیا فقط برای ساکنان این کشور‌های در نظر گرفته شده و به همین جهت شرکت‌هایی مثل استیم و اورجین شدیدا مخالف خرید این بازی‌ها توسط شما یا هر شخص دیگری هستند و هر روز محدودیت‌های جدید برای این سرور‌ها ایجاد می‌کنند .

بطور مثال شما عازم کشوری دیگری می‌شوید و بطور ناگهان با اخطار محدویت مواجه می‌شوید و یا حتی بعضی از بازی‌ها در روزهای خاص دارای تخفیف درون آیتم می‌باشند اگر شما بازی را ورژن روسی یا آرژانتین و …. تهیه کرده باشید، شامل شما نمی باشد .

در روزهای خاص مثل کریسمس یا فروش تابستانه که زمان تخفیف بازی‌ها هست بعضی از بازی‌ها در ورژن روسی یا آمریکا جنوبی و جنوب آسیا شامل این تخفیفات نمی‌باشند .

حتما بازی را بصورت Region Unlock و به زبان انگلیسی تهیه کنید ، ورژن‌های روسی و غیره دارای محدویت‌های زیادی از جمله بازی کردن فقط در سرورهای روسی ، عدم پشتیبانی مالی و مثلا خرید درون برنامه‌ای و انتقال بازی به دوستان و….

باتوجه به محدویت‌های مالی ایرانیان جهت خرید از فروشگاه‌های بازی نظیر استیم ، اورجین و…. ما در زرین‌کی متوجه هستیم و حق شما مشتری‌های عزیز است که در جریان باشید فرق ورژن‌های مختلف را بدانید و بهترین خرید خود را انجام دهید و وظیفه ما است که اطلاعات صحیح و درست را در اختیار شما قرار دهیم حتی اگر از ما خرید نکنید و انجام پروسه بصورت امن و بدون به خطر انداختن حریم خصوصی مثل ارسال غیر ضروری Username و pPassword برای خریداران بسیار مهم می‌باشد .

فروشگاه زرین‌کی دارای بازی‌ها اصل بدون محدویت جغرافیایی Region Unlock ، به زبان انگلیسی و بدون نیاز به ریسک امینتی مکانی مناسب برای خرید شما می‌باشد .

برای خرید به وب‌سایت زرین‌کی به آدرس زیر مراجعه نماید.

[Zarinkey.ir]