Menu

گزارش: هیدئو کوجیما پیشنهاد بازگشت به پروژه Silent Hills را رد کرده است

در حال حاضر شایعات زیادی از منابع معتبر پخش شده‌اند که PlayStation و Konami در حال مذاکره برای ساخت یک یا چند بازی Silent Hill هستند. برخی از شایعات حاکی از آن بودند که یک بازی لغو شده Silent Hill که توسط کوجیما کارگردانی می‌شد، قرار بود دوباره احیا شود اما با این حال یک مشکلی وجود دارد و آن هم این است که کوجیما علاقه‌ای به بازگشت ندارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، اینسایدر معتبر و معروف یعنی Dusk Golem یا همان AestheticGamer که بسیاری از افراد او را قابل اعتماد می‌شمارند، گفته که هیدئو کوجیما پیشنهادات زیادی برای پروژه بعدی خود داشته و یکی از این موارد توجه او را جلب کرده است. به بیان دیگر، هیدئو کوجیما پیشنهاد بازگشت به Silent Hills را بخاطر کار برروی یک پروژه دیگر که از نظر وی جالب‌تر بوده، رد نمود.

متاسفانه Dusk Golem جزئیات بیشتری را افشا نکرد. با این وجود، کوجیما بارها در مصاحبه‌های مختلف گفته که به بازگشت به سبک ترسناک علاقه‌مند است بنابراین احتمال دارد پروژه دیگر او همچنان در همین سبک باشد. در هر صورت به‌نظر می‌رسد افراد زیاد دیگری مایل به همکاری با کوجیما هستند.

البته باید تمام موارد ذکر شده را به عنوان شایعه و حدس در نظر گرفت. Dusk Golem قبلا اطلاعات درست زیادی لو داده اما در این کار گاهی اوقات اشتباهاتی هم پیش می‌آید. با این حال، اگر این اطلاعات درست هم باشند، ممکن است تا به امروز دچار تغییراتی شده باشند؛ مثلا شاید اطلاعاتی که اکنون به دست او رسیده، مربوط به خیلی وقت پیش است و حالا نظر کوجیما و سازندگان تغییر کرده باشد. در هر صورت باید منتظر بود و دید.

Dusk Golem روز گذشته گفته بود که کیچیرو تویاما، خالق سری Silent Hill، ساخت نسخه جدید این بازی را بر عهده دارد.