Menu

شایعه: بازی جدید Silent Hill طی چند ماه آینده به عنوان انحصاری PlayStation 5 معرفی خواهد شد

طی چند هفته اخیر شایعات زیادی درباره ساخت یک ریبوت از سری Silent Hill دیده می‌شوند. مدتی است که زمزمه‌هایی از برنامه‌های سازندگان برای این سری به گوش می‌رسند و چندی قبل شایعه‌ای درباره اینکه نه تنها Konami و Sony برای ساخت ریبوت این سری همکاری می‌کنند، بلکه به فکر احیای بازی لغو شده هیدئو کوجیما از این مجموعه و بازگشت خود او به مراحل ساخت هستند. Konami به‌سرعت این شایعات را تکذیب کرد اما به‌نظر می‌رسد اکنون باز هم شایعات دیگری پخش شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اطلاعات لو رفته جدیدی در انجمن گیمینگ معروف ResetERA منتشر شده و شخصی به نام KatharsisT ادعا کرده که ریبوت این سری در واقع هنوز هم در حال ساخت است و احتمالا برخی از اعضای Team Silent و مخصوصا Keiichiro Toyama ،Illustrator Masahiro Ito و آهنگ‌ساز معروف Akira Yamaoka که 4 بازی اول را ساخته بودند، در توسعه آن نقش داشته باشند. گفته می‌شود این بازی نتیجه همکاری Sony و Konami است و توسعه آن بر دوش Sony قرار دارد و طی چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

KatharsisT افزود شنیده بود که مذاکرات در حال ادامه هستند اما جزئیات زیاد دیگری از این پروژه احتمالی در دست ندارد.

KatharsisT در بین اینسایدرها نام تازه‌ای است اما مدیران ResetERA مدعی شدند که اطلاعات این شخص را تایید کرده‌اند. با این حال، فعلا تمام این جزئیات را شایعه در نظر بگیرید چراکه اطلاعات نادرست حتی از منابع "تایید شده" این انجمن هم قبلا منتشر شده بود. روز گذشته هم یک هنرمند مانگا تصویری در صفحه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که خبر از جلسه‌ای در Konami مربوط به Silent Hill می‌داد.

از سری Silent Hill عناوین تحسین شده زیادی در اوایل سال‌های 2000 منتشر شدند اما Team Silent منحل شد و Konami سعی کرد با همکاری سایر سازندگان به ساخت چند بازی از این سری بپردازند اما هرگز نتوانستند موفقیت‌های اولیه را تکرار کنند؛ تا اینکه بالاخره چند سال پیش بازی جدیدی به نام Silent Hills معرفی شد که کوجیما کارگردانی آن را بر عهده داشت ولی روابط بین کوجیما و Konami خراب شد و پس از ترک Konami توسط کوجیما، این پروژه هم لغو گردید اما حالا انگار آن‌ها به فکر احیای آن با همکاری Sony هستند.