Menu

The Last of Us II تا اطلاع ثانوی عرضه نخواهد شد + تصاویر خیره کننده جدید

به گزارش پردیس‌گیم بازی The Last of Us II دوباره تاخیر خورد، اما این بار به دلیل عوارض ناشی از شرایط پاندمیک ویروس کرونا، تاریخی برای انتشار آن اعلام نشد. برای سومین بار است که این بازی تاخیر می‌خورد.

صفحه PlayStation در Twitter این خبر را تائید کرد. در این بیانیه آمده است: "Sony Interactive Entertainment یک تصمیم سخت مبنی بر تاخیر خوردن تاریخ انتشار The Last of Us II و Marvel's Iron Man VR تا اطلاع ثانوی گرفته است. متاسفانه، تهدید جهانی ویروس کرونا از انتشار عنوان‌هایی که گیمرها لیاقت تجربه آن‌ها را دارند، جلوگیری می‌کند." در توئیت اشاره شده به نام بازی دیگری اشاره نشده است.

استودیوی ناتی‌داگ در بیانیه‌های متفاوتی به این تاخیر اشاره کرده است. این استودیو مدعی شده است که مراحل ساخت بازی نزدیک به انتها قرار دارد و در حال حاضر فقط به رفع اشکال باگ‌ها مشغول هستند.

استودیوی ناتی‌داگ در این بیانیه گفت: "ما با واقعیتی روبرو شده‌ایم که به دلیل اتفاقات خارج از کنترل ما، نمی‌توانیم The Last of Us Part II را در این تاریخ انتشار با رضایت خود، منتشر کنیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه قادر به بازی‌کردن The Last of Us Part II در یک زمان باشند و از این مسئله اطمینان حاصل کنیم که هر کاری که می‌توانیم را انجام دهیم تا بهترین تجربه را برای همه فراهم کنیم. این به این معناست که بازی تا زمانی که ما بتوانیم این مسائل را حل کنیم، تاخیر خواهد خورد."

پس در حال حاضر، The Last of Us II، دارای تاریخ انتشار نیست. ناتی‌داگ همچنین اشاره کرد که امیدوار است این تاخیر طولانی نباشد اما نه ناتی‌داگ و نه Sony Interactive Entertainment تاریخ انتشار جدیدی اعلام نکردند. بنابراین تاریخ انتشار این بازی به جدول زمانی ویروس کرونا بستگی دارد و احتمالا براساس وضعیت ایالات متحده آمریکا قضاوت خواهد شد که ممکن است بیش از ۲ ماه تا اینکه همه چیز واقعا به حالت پایدار دربیاید، طول بکشد.

شاید این عنوان تاخیر خورده باشد، اما می‌دانیم که فوق‌العاده خواهد بود. در ادامه شاهد تصاویر جدید عنوان The Last of Us II که همزمان با انتشار بیانیه Sony در تاخیر بازی منتشر شدند، باشید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>