Menu

تریلر زمان انتشار Bleeding Edge منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، دارندگان Xbox One تا چند روز دیگر به بازی Bleeding Edge دسترسی خواهند داشت و می‌توانند در مبارزات 4 به 4 این عنوان، همراه با دوستان خود مشغول به بازی شوند. Microsoft و Ninja Theory با قصد افزایش هایپ و اشتیاق کاربران برای خرید بازی دست به اقدام تریلری زدند که مبارزات زیرزمینی و مهیج Bleeding Edge را به نمایش می‌گذارد. تریلر منتشر شده بیشتر بر روی داستان بازی تاکید دارد و المان‌های زیادی از گیم‌پلی را نشان نمی‌دهد.

داستان Bleeding Edge در دنیایی جریان دارد که کاشت‌های الکتریکی و سایبرنتیک در بازارهای سیاه خرید و فروش می‌شوند و بسیاری از مردم با استفاده از این کاشت‌ها در بدن خود تغییرات عجیب و زیادی ایجاد می‌کنند. غیرقانونی بودن این عمل باعث می‌شود که مقامات و مسئولین، استفاده کننده‌گان از این ابزارها را تحت تعقیب قرار دهند و به دنبال آنان باشند. 12 کاراکتر قابل بازی داستان هم جزو کسانی هستند که از این ابزار غیرقانونی استفاده می‌کنند و هرکدام دارای مهارت‌ها و قدرت‌های مختلفی هستند، البته این شخصیت‌ها از قدرت خود در مسابقات زیرزمینی و مبارزات غیر رسمی خود بهره می‌برند و هدف شما نیز شکست تیم دشمن و ظفر یافتن بر آنهاست.

خوشبختانه خرید کاشت‌های مختلفِ درون بازی هزینه‌ی واقعی به دنبال نخواهد داشت و طبق قولی که Ninja Theory به مخاطبان داده، برای خرید وسایل لازم و مهم نیازی به پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود و با پیشرفت در جریان بازی می‌توانید آنها را باز کنید.

باید دید Bleeding Edge می‌تواند با استقبال کاربران و منتقدان رو به رو شود یا نه، برخی شباهت‌های این عنوان با Overwatch باعث شده است که شبهاتی درمورد محصول جدید Ninja Theory به وجود آید. Bleeding Edge چهار روز دیگر منتشر خواهد شد و بر روی Xbox One و رایانه‌های شخصی(استیم) قابل بازی است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این عنوان را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه