Menu

نمرات Animal Crossing: New Horizons منتشر شد، نینتندو همچنان می‌درخشد

به گزارش پردیس‌گیم، گویا نینتندو قصد ندارد در عرضه‌ی بازی‌های انحصاری خود شکست بخورد! بازی نوستالژیک و به یادماندنی Animal Crossing:New Horizons که در کمتر از سه روز دیگر منتشر خواهد شد، با دریافت نمراتی درخشان توانست دوباره نام نینتندو را بر سر زبان‌ها بیندازد. با نقدها و نمرات این بازی همراه ما باشید:

VG247 100

"Animal Crossing:New Horizons کاملا انتظارات ما را برآورده کرده است، این عنوان ستاره‌ی دیگری درمیان عناوین انحصاری نینتندو است که قدرت و اعتماد بنفس نینتندو را در ساخت عناوین انحصاری نشان می‌دهد. این بازی از همه‌ی جهات یک محصول بی عیب و نقص است."

God is a Geek 100

"این بازی تمام چیزی است که می‌خواستید و انتظارش را داشتید. شما می‌توانید کل سال را با Animal Crossing:New Horizons سرگرم شوید، دقیقا همان چیزی که فعلا دنیا به آن نیاز دارد!"

Games Beat 95

"این بازی فوق العاده است، Animal Crossing:New Horizons می‌تواند بهترین عنوان در این فرنچایز نام بگیرد."

IGN Italy 92

"Animal Crossing:New Horizons بازی را در ابعاد زیادی تغییر می‌دهد، اما این تغییرات پرمعنا و مفید هستند، به گونه‌ای که عمق، آزادی و جریان بازی گسترده‌تر و بیشتر می‌شود."

Games Radar 90

"Animal Crossing:New Horizons ثابت می‌کند که این فرنچایز هنوز هم قدرتمند است و هیچ بازی مشابهی همانند او وجود ندارد."

IGN Spain 82

"شاید این بازی هواداران کهنه‌کار و دوآتیشه‌ی سری را راضی نگه دارد، اما هیچ پیشرفتی در بازی دیده نمی‌شود و نمی‌توان گفت تفاوت چندانی با عناوین سابق دارد."

GAMINGbible 80

"Animal Crossing:New Horizons در اصل همان تکرار عناوین قبل است، اگر کسی این عنوان را بازی نکند چیز زیادی هم از دست نداده، اما باید متذکر شد که طرفداران قدیمی می‌توانند بهترین تجربه‌ی خود در Animal Crossing:New Horizons را داشته باشند."

میانگین نمرات این بازی در وبسایت متاکریتیک: 91