Menu

بازی جدید Fallout Shelter برای تلفن‌های همراه معرفی شد+تریلر

به گزارش پردیس‌گیم، عنوان موبایلی جدیدی از Faloout Shelter با نام Fallout Shelter Online معرفی شد. نسخه‌ی اول این بازی که چند سال پیش عرضه شده بود، توانست هواداران زیادی پیدا کند و تبدیل به یکی از مفرح‌ترین بازی‌های موبایل شد، البته Fallout Shelter پس از مدتی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شد، اما به نظر می‌ررسد نسخه‌ی جدید این عنوان، تنها برای تلفن‌های همراه قابل اجرا خواهد بود. سازندگان در خلاصه‌ای از بازی گفته‌اند:
"Fallout Shelter Online وارث حقیقی Fallout Shelter خواهد بود. در کنار سیستم مدیریت و ساخت و سازی که در عنوان قبلی شاهد آن بودید، این‌بار خواهید توانست قهرمانان معروف سری Fallout را به تیم خود اضافه کنید و از کمک و تجربه‌ی آنها استفاده کنید، شما در Fallout Shelter Online خواهید توانست به همراه دوستان خود گروه‌هایی چند نفره تشکیل داده و به اکتشاف Wasteland بپردازید، البته مراقب دشمنان کوچک و بزرگی که در کمین هستند نیز باشید! دوست داریم از شما بپرسیم: آیا می‌توانید بار دیگر در این دنیای آخرالزمانی، تمدن و پیشرفت را به زندگی بشر بازگردانید؟!"

فعلا تاریخ مشخصی برای انتشار بازی اعلام نشده است اما با توجه به صحبت‌هایی که وجود دارد احتمالا در سال جاری شاهد عرضه‌ی Fallout Shelter Online برای موبایل خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD
تماشا در حالت تمام صفحه