Menu

فیل اسپنسر در مورد معرفی XBOX جزئیات جدیدی را اعلام کرد

بدون وجود صحنه‌ای برای آشکارشدن در E3 2020، فیل اسپنسر (Phil Spencer) گفت: جزئیات نسل جدید XBOX در یک رویداد دیجیتالی منتشر خواهد شد.
با توجه به اینکه E3 امسال رسما برگزار نمی‌شود، سریعاً سوالی در ذهن بسیاری ایجاد شد که ناشران در تابستان امسال، به جای برگزارکردن کنفرانس چه کاری انجام می‌دهند. به نظر می‌آید که حالا ما می‌دانیم که تیم XBOX چه کاری می‌خواهد برای جبران این اتفاق انجام دهد.
رئیس بخش XBOX، در حساب توئیتر خود گفت که اطلاعات کنسول نسل بعد Microsoft در یک رویداد دیجیتالی اعلام خواهد شد. او نگفت که چه زمانی این رویداد برگزار خواهد شد، اما روشن کرد که اطلاعات بیشتر در این مورد در هفته های آتی اعلام خواهد شد.

با توجه به لغو برگزاری E3، رئیس بخش XBOX در مورد آن توئیت کرد . . .

به نظر می‌آید که مایکروسافت می‌خواهد رویداد مخصوص به خود را شبیه به Nintendo Direct و برنامه SONY، یعنی State of Play برگزار کند. برای بسیاری در صنعت بازی، این رویدادها نقش محوری را در ارائه آنچه که ناشران می‌خواهند انجام دهند را خواهند داشت و قابل پیش بینی است کنفرانس‌های زنده در آینده نقش زیادی نخواهند داشت. SONY هنوز برنامه خود برای معرفی کامل PS5 را اعلام نکرده، اما غیر محتمل نیست که در رویدادی شبیه به آن چیزی که توسط اسپنسر برای XBOX در نظر گفته شده است، معرفی شود.