Menu

بازی‌های اندروید جذاب برای نوروز 99

بازی‌های اندروید جذاب برای نوروز 99

از محبوبترین بازی های سال اخیر میتوان به پابجی ، کالاف دیوتی و pes 2020 اشاره کرد که جز بازی هایی بوده اند که در داخل کشور نیز محبوبیت بالایی داشته اند . در ادامه به معرفی مختصر این بازی ها خواهیم پرداخت.

با نزدیک شدن به عید نورور سال 1399 و همچنین شرایط کنونی کشور که بسیاری از عشاقان بازی های دیجیتالی اجبارا خانه نشین شده اند ، انجام بازی های موبایل و کامپیوتری نیز بسیار بیشتر از پیش شده است . در این بین افزایش تکنولوژی های تولید بازی های موبایلی و همینطور ورود بازی های محبوب به گوشی های موبایل ، امکان انجام بسیاری از بازی های محبوب را در این گوشی ها فراهم کرده است و در نتیجه تعداد افرادی که به بازی های های شناخته شده دسترسی دارند بسیار بیشتر شده است . در ذیل به معرفی برخی از محبوبترین بازی ها که در سال اخیر بیشترین دانلود را در سایت کافه اپس داشته اند خواهیم پرداخت .

پابجی :

بدون شک بازی پابجی یکی از محبوبترین بازی های کنونی می باشد که با محبوبیت فوق العاده ای که پیدا کرده است توانسته بسیاری از رکوردهای بازی ها و بخصوص بازی های آنلاین را جابجا کند. پابجی برای اولین بار در سال 2016 به صورت محدود عرضه شد و کم کم در تمامی پلتفرم ها به صورت رسمی منتشر گشت . در مدت کوتاهی و با توجه به شناخته شدن فورتنایت به عنوان محبوبترین بازی بتل رویال ، کاربران بسیاری به سمت پابجی روی اوردن . به نوعی می توان گفت سادگی بازی و توجه به گیم پلی سبب شد پابجی پله های ترقی را به سرعت طی کرده و خود را در دل بازی کنندگان جای کند. همان کاری که سال ها پیش در سبکی دیگر کلش اف کلنز آغازگر آن بود . اپدیت های منظمی که برای پابجی داده می شود و پیشرفتهایی که در طی این آپدیت ها قرار داده میشود به محبوبیت روز افزون آن بسیار کمک کرده است .

همچنین شرکت تنسنت که ارائه ی دهنده ی بازی می باشد در جهت استفاده ی عموم مردم از این بازی جذاب ، امکان انجام آن در کامپیوتر را نیز فراهم کرده است. کاربران به منظور اجرای پابجی برای کامپیوتر ، نیازمند نصب شبیه ساز شرکت تنسنت با نام گیم لوپ می باشند که با استفاده از آن قادر به اجرای بازی و انجام بسیار آسان آن در سیستم های کامپیوتری حتی ضعیف خود خواهند بود .

Pes 2020 بازی نوستالژی فوتبال دوستان :

در آخرین روز جولای 2019 نسخه ی جدید PES شرکت کونامی با نام دقیقتر eFootball PES عرضه شد . در نسخه ی جدید پی ای اس گیم پلی به میزان بسیاری تقویت شده است و از همین رو بسیاری از کاربران از نسخه ی جدید بسیار راضی بوده اند . هر چند همچنان در لایسنس PES مشکلاتی وجود دارد و لایسنس برخی تیم ها خریداری نشده است اما نسخه ی جدید به میزان بسیاری راضی کننده بوده است . پس از چندی از عرضه نسخه ی پی سی و کنسول این بازی نسخه ی اندروید آن نیز عرضه شد که طبق عادت سال های گذشته نسخه beta چندماهی پیشتر از نسخه ی اصلی عرضه شد و در همین مدت نیز توانست بسیاری از بازی دوستان را به خود جذب کند . در یک کلام می توان بازی pes 2002 جدید را یکی از بهترین بازی های فوتبالی اندرویدی چندسال اخیر نامید . کاربران با دانلود pes 2020 اندروید می توانند علاوه بر دسترسی به لیگ های برتر فوتبال در جهان، امکان ساخت تیم و شرکت در مسترلیگ بسیار محبوب pes را نیز داشته باشند و از انجام آن لذت کافی را ببرند .

دریم لیگ 2020 :

دریم لیگ یک بازی اختصاصی برای گوشی های موبایل می باشد . برخلاف دو بازی پیشین که معرفی کردیم این بازی نسخه ای برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی ندارد و در آن به صورت کاملا تخصصی تمرکز بر روی گوشی های موبایل می باشد و از این رو یک بازی بسیار کم نظیر تولید شده است. تیم ها و باشگاه های ورزشی در این بازی نسبت به هر دو بازی pes و fifa کاملتر می باشد و از سویی دیگر تمرکز بیشتری بر روی طراحی چهره ی بازیکنان صورت گرفته است .

بازی دارای گیم پلی فوق العاده و مثال زدنی می باشد و از این روست که بسیاری از بازیخورهای موبایلی در بین بازی های فوتبالی انتخابی جز دریم لیگ ندارند. کاربران با دانلود بازی دریم لیگ 2020 میتوانند به تعداد بسیار زیادی از تیم ها و لیگ های شناخته شده ی جهانی دسترسی یافته ، کاپ با دوستان خود ایجاد کنند ، بازی های دونفره انجام دهند ، تیم جدید ایجاد کنند و … .

از این رو این بازی در مدت کوتاهی توانسته است تمامی رقبای شناخته شده ی خود را کنار زده و لقب بهترین بازی فوتبالی اندروید را یدک بکشد .

بازی های ایرانی :

یکی از جهش های فوق العاده ای که در چند سال اخیر در بین بازی ساز های ایرانی رخ داده است ، حرکت به سوی تولید بازی هایی با گرافیک بالا می باشد . از این رو بازی های 2 بعدی بسیاری با گرافیک های خوب تا عالی در چند سال اخیر تولید شده است که می تواند نوید ورود تولیدکنندگانی با توانایی های بالاتر را در سال های آینده دهد. استفاده از موتورهای بازی های قدرتمند ، بهره مندی از برنامه نویسان خبره و از همه مهمتر سرمایه گذاری شرکت های تجاری مختلف در این بازی ها سبب پیشرفت روز افزون آنها شده است و برخی از آنها بیش از چندین میلیون بار در مارکت های موبایلی دانلود شده اند . از این رو میتوان در ایام تعطیلات حسابی ویژه هم روی بازی های ایرانی باز کرد و از بازی کردن آنها لذت برد .

نتیجه گیری :

در این مقاله پر دانلودترین بازیهای اندرویدی موجود در سایت کافه اپس اندروید (coffeeapps.ir) را معرفی کردیم و از ویژگی های مثبت آنها گفتیم. گسترش بسیار زیاد بازی های موبایلی، امکان انتخاب را برای بازی کنندگان سخت کرده است و از طرفی دیگر محدودیت های موجود برای کشور ما، دانلود آسان بازی هارا محدودتر از پیش کرده است . از این رو با بهره مندی از سایت های دانلود داخلی امکان دسترسی به این بازی ها برای کاربران مهیا خواهد شد .

پیشاپیش نوروزتان پیروز …