Menu

Doom 64 دارای قسمتی جدید خواهد بود و از سیستم حرکت متفاوتی نیز پشتیبانی می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به اینکه سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند Doom 64 دارای یک مرحله‌ی کاملا جدید خواهد بود، می‌توان گفت که این بازی قرار نیست تنها یک پورت ساده باشد. توسعه‌دهنده‌ی ارشد این بازی، آقای جیمز هالی(James Haley) در مصاحبه‌ای که با usgamer داشت گفت:
"بعد از پایان داستان اصلی، مرحله‌ی جدیدی در دسترس کاربران خواهد بود که بُعد متفاوتی از حماسه‌ی Doomguy را نشان خواهد داد. اتفاقات این قسمت کمی بعد از پایان اصلی بازی جریان دارد، Mother Demon شکست خورده است و همه چیز رو به راه به نظر می‌رسد، اما ناگهان تهدید جدیدی پا به میدان می‌گذارد. مشخص می‌شود که Mother Demon خواهری داشته که در طول مبارزات شما با شیاطین، همیشه در حال نقشه کشیدن برای به زانو درآوردن Doomguy بوده است. اگر بتوانید در مقابل این هیولای قدرتمند نیز مقاومت کنید و او را شکست دهید، بازی به شما پاداش‌های متنوعی خواهد داد که مطمئنیم هم طرفداران قدیمی و هم هواداران جدیدمان از آنها لذت خواهند برد."

علاوه بر این بخش داستانی جدید، قابلیت‌های جانبی دیگری نیز به Doom 64 اضافه خواهند شد. یکی از این قابلیت‌ها سیستم حرکتی متفاوتی است که گویا تنها برای کاربران سوئیچ قابل استفاده خواهد بود. یکی دیگر از موارد جدید، امکان تغییر سطح روشنایی در بازی است که تاثیراتی بر وضوح بیشتر صفحه و زیباتر شدن محیط اطاف خواهد گذاشت. آخرین موردی که در صحبت‌های آقای هالی به آن اشاره شد تغییر رنگ خون از قرمز به سبز است که می‌توانید یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید. این بازی همزمان با Doom Eternal در 1 فروردین عرضه خواهد شد.