Menu

نسخه‌ی PC بازی Horizon Zero Dawn به صورت رسمی تایید شد + اعلام تاریخ عرضه

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در جریان مصاحبه‌ای جدید با رئیس استودیوهای جهانی پلی‌استیشن آقای "هرمن هالست"، شایعات مربوط به انتشار نسخه‌ی PC بازی Horizon Zero Dawn رنگ و بوی واقعیت به خود گرفتند.

ماجرا از این قرار است که در مصاحبه‌ای با وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، از هالست در رابطه با شایعات مربوط به عرضه‌ی Horizon Zero Dawn بر روی PC سوال پرسیده شد و او در پاسخ گفت:"بله، من می‌توانم تایید کنم که Horizon Zero Dawn تابستان امسال بر روی پلتفرم PC منتشر می‌شود. اطلاعات بیشتر در آینده‌ی نزدیک توسط Guerilla Games و کارگردان‌های جدید این استودیو به اشتراک گذاشته خواهد شد."

در ادامه از هالست در مورد دلیل اینکه چرا پلی‌استیشن قصد دارد تا بازی‌های انحصاری خود را بر روی PC عرضه کند پرسیده شد و هالست نیز گفت که این موضوع موقعیت جدیدی فراهم میکند تا سونی به بازیکنان جدید نشان دهد چه چیزی برای ارائه در اختیار دارد:"من فکر می‌کنم این مهم است که ما آماده‌ی پذیرش ایده‌های جدید در رابطه با چگونگی آشنایی افراد بیشتری نسبت به پلی‌استیشن باشیم و به آن‌ها نشان دهیم که شاید تجربه‌ی چه مواردی را از طی این مدت از دست داده‌اند."

او در ادامه شفاف‌سازی کرد که انتشار Horizon Zero Dawn بر روی PC به این معنی نیست که تمامی عناوین فرست پارتی سونی نیز بر روی این پلتفرم در دسترس قرار خواهند گرفت:"و شاید برای آرام کردن برخی اذهان باید اشاره کنم که عرضه‌ی یک بازی فرست پارتی AAA برای PC لزوما به این معنی نیست که تمامی بازی‌های انحصاری سونی بر روی PC منتشر خواهند شد. از نظر من، Horizon Zero Dawn یک نمونه‌ی درخور برای این وضع مشخص می‌باشد. ما 100 درصد نسبت به سخت‌افزار پلی‌استیشن متعهد هستیم."

Horizon Zero Dawn در اوایل سال 2017 بر روی PS4 منتشر شده بود. حال کاربران PC می‌توانند علاوه بر Death Stranding این عنوان محبوب را نیز تجربه کنند. دیدگاه شما در این مورد چیست؟ آیا با تصمیم سونی موافق هستید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.