Menu

تهیه‌کننده‌ی Final Fantasy 7: رها کردن Parasite Eve به معنای از دست دادن موقعیتی بزرگ است

به گزارش پردیس‌گیم یوشینوری کیتاسه(Yoshinori Kitase) که کارگردانی Parasite Eve و تهیه‌کنندگی Final Fantasy 7 Remake را برعهده داشت از اشتیاق خود نسبت به بازگشت به سری Parasite Eve خبر داد. ایشان که در صفحه‌ی رسمی Square Enix در یوتیوب مصاحبه‌ای با آقای کنی اومگا(Kenny Omega) داشتند در صحبت‌هایی عنوان کردند:
"بازی Parasite Eve کاراکترهای بسیار غنی و جالبی داشت، به نظر من اگر باز هم روی این فرنچایز کار نکنیم به این معنی است که فرصتی بزرگ را تلف کرده‌ایم. فعلا برنامه‌ی خاصی برای این بازی نداریم، اما رها کردن این سری هم کار اشتباهی خواهد بود."

با توجه به سخنان آقای کیتاسه می‌توان حدس زد که نسخه‌ای جدید و یا یک بازسازی از Parasite Eve را شاهد خواهیم بود که خود آقای کیتاسه نیز در آن دست خواهند داشت. اومگا در جواب این حرف کیتاسه گفت:
"بازی‌های ترسناک این‌روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، Parasite Eve هم در عین ترسناک بودن دارای عناصر RPG هم بود و همین مسئله می‌تواند به خاص و منحصر بفرد بودن بازی کمک زیادی بکند. فکر کنم الان زمان خوبی برای کار روی Parasite Evve باشد، فعلا هیچ بازی شبیه Parasite Eve ساخته هم نشده‌است."
احتمالا منظور آقای اومگا از بازی‌های ترسناک موفق Resident Evil 2 و Resident Evil 3 می‌باشد که هر دو توسط Capcom بازسازی شده‌اند و Resident Evil 2 به موفقیت بالایی رسیده و انتظار می‌رود چنین اتفاقی برای Resident Evil 3 نیز بیفتد.
Parasite Eve برای اولین بار در سال 1998 از روی کتابی علمی-تخیلی به نویسندگی هیدئاکی سنا( Hideaki Sena) و به همین نام ساخته شد. این بازی دنباله‌ای بود بر جریانات کتاب، همزمان با این بازی، یک فیلم‌سینمایی و دو مانگا( کتاب‌های مصور ژاپنی) نیز از Parasite Eve ساخته شدند. Square Enix در سال 1999 نسخه‌ی دوم بازی را عرضه کرد و سومین عنوان این سری که قرار بود در سال 2010 عرضه شود، به دلایلی کنسل شد. گیمپلی این بازی شباهت‌هایی به Final Fantasy 7 نیز داشت، برای مثال مبارزات Real Time که می‌توانستید زمان را متوقف کرده و حرکات خود را در بازی اعمال کنید، در Parasite Eve نیز دیده می‌شد. البته نسخه‌ی دوم این بازی با اضافه کردن المان‌های ترسناک، از RPG خالص بودن فاصله گرفت.

آیا بازی Parasite Eve را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما نسخه‌ای بازسازی شده از بازی بهتر خواهد بود یا عنوانی کاملا جدید؟