Menu

Valve: بازی Half-Life: Alyx پایان این سری نیست + ویدئو گیم‌پلی جدید

به گزارش پردیس‌گیم ۱۶ سال پس از عرضه Half-Life 2، ما هنوز شاهد معرفی Half-Life 3 نبوده‌ایم، اما به زودی بازی Half-Life: Alyx را خواهیم داشت؛ یک پیش درآمد از بازی Half-Life 2 که چند هفته دیگر عرضه خواهد شد‌. با اینکه در نهایت ما یک بازی جدید از این سری بازی را خواهیم داشت، اما مشکل Alyx اینجاست که این بازی برای VR طراحی شده است. بنابراین اگر شما طرفدار این سری هستید و سخت‌افزار مورد نیاز بازی را ندارید و از این که زمان زیادی را منتظر نسخه بعدی این بازی بوده‌اید، زجر کشیده‌اید؛ باید بگوییم که این زجر شما ادامه خواهد داشت.

اما شاید نه برای مدت زیاد، یا حداقل نه برای همیشه! در مصاحبه با Game Informer، یکی از اعضای ارشد شرکت Valve، رابین واکر (Robin Walker) گفت که این سری برای ما اهمیت بسیاری دارد و ساخت Alyx نشان دهنده آن است.

واکر گفت: "در تیم سازنده Alyx کسانی هستند که از زمان Half-Life 2 در Valve حضور دارند، و حتی تعدادی از آن‌ها از زمان Half-Life 1 در بین ما هستند. البته تعدادی از افراد تیم هم هستند که برای اولین بار بر روی این سری کار می‌کنند و خیلی از آن‌ها امیدوارند که این آخرین آن‌ها نباشد. ما به طور مشخص به Half-Life: Alyx به عنوان بازگشت به این سری نگاه می‌کنیم نه به عنوان پایانی بر آن."

او افزود: "این عنوان یک بازی تمام عیار Half-Life خواهد بود، حتی اگر یک پیش نمایش باشد. این بازی بخش مهمی از داستان را برای شما بازگو می‌کند."

"بازی Half-Life: Alyx یک ورود تمام عیار به این سری است، هم از نظر مقدار محتوا و هم از نظر اهمیت و محتوای روایت آن نسبت به بقیه بازی‌های این سری. این بازی یک بخش مهم از داستان بزرگ سری است و آن داستان را رو به جلو سوق می‌دهد."

این بازی در تاریخ ۴ فروردین عرضه می شود.

در ادامه می توانید تریلر گیم پلی جدید این بازی را ببینید:

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه