Menu

در Cyberpunk 2077 شما خالق هستید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از اکانت توییتر CD Project Red به نظر می‌رسد در بازی Cyberpunk2077 تجربیات بسیار زیاد و جدیدی را از سر خواهید گذراند. تصویر جدید قهرمان بازی با نام Miss V با شکل بدنی زنانه این را به خوبی نشان می‌دهد.

این تصاویر که به مناسبت روز جهانی زن به نمایش درآمد تغییرات زیادی را در جزئیات طراحی شخصیت‌های قابل بازی نشان می‌دهد. بنا به تایید شرکت بازی‌ساز شما دیگر با کلیشه قهرمان زن و قهرمان مرد طرف نیستید و برای شروع دو شکل بدنی زنانه و مردانه با دو صدای متفاوت زن و مرد در اختیار بازی‌باز قرار می‌گیرد.

در واقع شخصیت‌های بازی فراجنسیتی هستند و شما را در شاکله‌ی شخصیت مرد یا زن محدود نمی‌کنند.با توجه به تصویر جدید جزئیات آرایش چشم‌ها،رنگ مو و سایر موارد بسیار دقیق است و لذت بازی کردن را چند برابر می‌کند. پس از موفقیت سری Witcher از کمپانی CD Project Red انتظارات زیادی می‌رود و اگر این شرکت بتواند کیفیتی مانند کیفیت سری Witcher را دوباره خلق کند بدون شک اثر کتمان ناپذیری بر نسل پیش رو خواهد گذاشت. Cyberpunk 2077 در تاریخ 17 سپتامبر 2020 (27 شهریور 99) برای Xbox One ،PS4 ،Stadia و PC منتشر می‌شود.