Menu

Skyrim را زیباتر از همیشه تجربه کنید

به گزارش پردیس‌گیم از سال 2012 و همزمان با انتشار Skyrim، کاربران خلاق و هواداران پرشور این بازی، دست به ابتکارهای بسیاری زده‌اند و با مادهایی که به جزئی‌ترین و کوچک‌ترین مسائل بازی مرتبط هستند، تا مادهایی که حتی از داستان اصلی نیز طولانی‌تر و پرمحتوا تر هستند، همه ساله به گسترش Skyrim و روی بورس ماندن این بازی کمک شایانی کرده‌اند.

یکی از بخش‌هایی که تاکنون مادهای بسیاری دریافت کرده است، بخش گرافیکی این بازی است. اخیرا یکی از کاربران، با ساخت مادی گرافیکی با حجم 1.5 گیگابایت این جریان را به اوج خود رسانده است. شما می‌توانید با نصب این شبه افزونه، Skyrim را با کیفیت 4k و در حالت HD تجربه کنید. محتوای موجود در این ماد، کیفیت بصری جاده‌ها، کوه‌ها، صخره‌ها و جزئیات نقشه را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد. البته شما می‌توانید با توجه به سیستم خود، بازی را در یکی از سه حالت 4k، 2k و یا 1k تجربه کنید.

نکته حائز اهمیت اینجاست که کیفیت کوه‌ها در این ماد، به 8k می‌رسند! البته برای رسیدن به 8k حداقل به کارت گرافیکی با 6 گیگابایت VGA نیاز خواهید داشت. فعلا این ماد برای نسخه‌های معمولی Skyrim در دسترس است و به‌زودی برای Special Edition نیز قابل اجرا خواهد بود. شما می‌توانید این ماد را از طریق این لینک دریافت کنید.

در زیر نمونه‌هایی از ماد گرافیکی مذکور را می‌بینید: