Menu

AMD اخباری در ارتباط با تاریخ عرضه‌ی PS5 و Xbox Series X در اختیار کاربران گذاشت

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به اینکه هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی کنسول های Sony و Microsoft اعلام نشده است، AMD خبر از تغییر نکردن زمان معرفی و عرضه‌ی PS5 و Xbox Series X می‌دهد. شیوع ویروس کرونا در سطح بین المللی و علی الخصوص در چین، باعث شده‌بود که بسیاری فکر کنند که در برنامه‌ی Sony و Microsoft نیز تغییر بوجود آمده است، زیرا بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها نیز به دلیل شیوع ویروس ذکر شده موقتا تعطیل شده‌اند و بازارهای چین نیز بسته شده‌اند.

اما AMD می‌گوید که کنسول‌های نسل نه در زمان مشخص شده که زمستان سال جاری است منتشر خواهند شد و تاثیری از این اپیدمی نخواهند گرفت. آقای ریک برگمان(Rick Bergman) که معاون بخش گرافیک AMD است می‌گوید فعلا صحبتی درمورد تغییر تاریخ انتشار نشده‌است و همه‌ی کارها طبق برنامه‌ی قبلی پیش خواهد رفت.

با در نظر گرفتن این نکته که AMD ادعا می‌کند کنسول های نسل بعد در زمستان و نزدیک به سال نوی میلادی عرضه خواهند شد، باید انتظار داشت که Sony و Microsoft در زمان باقی مانده به سختی کار کنند تا از رقیب خود موفق‌تر باشند. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند Sony در هفته‌های آتی از کنسول جدید خود رونمایی خواهد کرد.