Menu

تاریخ انتشار و بازیگران جدید فیلم Uncharted مشخص شدند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از خبرگزاری Variety،وBanderas آماده می‌شود که به دیگر ستارگان فیلم Uncharted، مانند Tom Holland و Mark Wahlberg بپیوندد. این خبر به دنبال گفته Holland که ادعا کرد فیلمنامه Uncharted یکی از بهترین فیلمنامه هایی است که او تا به حال خوانده است، شایعه شد. اگر نمی‌دانید بگوییم که Holland نقش Nathan Drake را در جوانی بازی خواهد کرد، همچنین Wahlberg هم نقش Sully را اجرا می‌کند.

این خبر که Antonio Banderas به عنوان یکی از بازیگران فیلم Uncharted انتخاب شده است، تایید شد . . .

گزارش همچنین اشاره می‌کند که Sophia Ali و Tati Gabrielle هم به بازیگران فیلم اضافه شده‌اند. بنابر گزارش‌ها کارگردان Venom،وRuben Fleisher، مسئولیت این پروژه را برعهده خواهد گرفت، او در طول تولید فیلم قبلی خود مقدار نسبتا خوبی از فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشته است. تاکنون این اثر کارگردان‌هایی مثل Seth Gordon،وNeil Burger و David O.Russell را از دست داده است. اگر Fleisher کارگردانی را برعهده گیرد، او هفتمین نفری است که این مسئولیت را پذیرفته است. آخرین نفری که از کارگردانی این پروژه انصراف داد، کارگردان Bumblebee،وTravis Knight بوده است.

این مهمترین دلیل تاخیر در این فیلم در ماه گذشته بود. اکنون تاریخ انتشار فیلم با تاخیر ۷ ماهه از دسامبر ۲۰۲۰ به ۵ مارس ۲۰۲۱ تغییر یافته است. با این حال و با توجه به سابقه آن، احتمالا این تاریخ انتشار نیز تغییر خواهد یافت.