Menu

تماشا کنید: از بازی Amnesia: Rebirth به صورت رسمی رونمایی شد

ده سال پیش، Amnesia:The Dark Decsent نسل جدیدی از بازی‌های ترسناک را به دنیای بازی‌های ویدیویی ارائه کرد، پنج سال قبل نیز SOMA ما را به عمق ترس و وحشت برد. حال باید برای کابوس بعدی Fictional Games که قرار است در پاییز امسال منتشر شود آماده شویم: Amnesi:Rebirth.

به گزارش پردیس‌گیم این بازی قرار است با داستانی جدید در دنیای Amnesia، بازیکنان را در چالشی دیگر که توسط Fictional Games پخته شده قرار دهد. چالشی که شما را برای حفظ آرامش خود در برابر وحشتی غیرقابل تصور وادار می‌کند.

Amnesia:Rebirth، ماجراجویی دیگری است که بازیکنان را به دل تاریکی می‌برد. این بازی که در صحرای دورافتاده در کشور الجزیره جریان دارد، شخصیت جدیدی به نام Tasi Trianon را به نمایش می‌گذارد که باید در طول ماجراجویی های خود، با ترس و رنج و عذاب رو به رو شود.

باید مواظب هیولایی که در نزدیکی شماست باشید، اولین اشتباه، آخرین اشتباه شما خواهد بود، تا می‌توانید از او دور بمانید، زیرا که این موجود ترسناک به دنبال شماست و تنها چیزی که او را آرام خواهد کرد، تغذیه از ترس و وحشت شماست! شما باید قادر باشید که در تاریکی محض راه فراری پیدا کنید و بر ترس خود غالب شوید تا از این کابوس جان سالم به در ببرید. حواستان به زمان نیز باشد، هرچه وقت بیشتری از دست بدهید، مرگ نیز به شما نزدیکتر می‌شود… این بازی در پاییز 2020 برای رایانه های شخصی و کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

تصاویری که از این عنوان منتشر شده‌اند را می‌توانید به همراه تریلر این بازی، در پردیس‌گیم مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه