Menu

Dandara: Trials of Fear Edition در دسترس قرار گرفت

در خلاصه‌ای از داستان این بازی آمده است:

"جامعه رو به نابودی است، تمامی مردم به زانو درآمده‌اند و دنیای شما به قهرمانی نیاز دارد که تاریکی را شکست دهد. شما می‌توانید همان قهرمان باشید، همان قهرمانی که در میان هجمه‌ی تاریکی‌ها، شعله‌ای از امید را برمی افروزد. شما باید تعادل را به جهان بازگردانید."

بازی مستقل Dandara، با جهانی دوبعدی، چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. از فضایی بدون جاذبه گرفته، تا ماجراجویی در یک دنیای metroidvania که تا جایی که می‌تواند، انتخاب‌های بی حد و مرزی در اختیارتان می‌گذارد. حال با نسخه‌ی Trials of Fear Edition این ماجراجویی از قبل نیز جذاب‌تر خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم این بازی مستقل که توسط استدیوی برزیلیِ Long Hat House ساخته شده و توسط Raw Fury منتشر شده است، حال با عرضه‌ی افزونه‌ای بزرگ، محتوای بسیار زیادی را به بازی اضافه می‌کند که البته برای دارندگان بازی اصلی، کاملا رایگان است.
این محصول، هم‌اکنون برای کاربران PC، Nintendo Switch، XBox One، Android، Mac و Linux در دسترس است، و در آینده‌ی نزدیک برای کاربران PS4 نیز قابل بازی خواهد بود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این عنوان را در پردیس‌گیم دانلود یا تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه