Menu

ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری Test Driver Unlimited تایید شد

به گزارش پردیس گیم به نقل از Wccftech ساخت نسخه جدیدی از سری Test Driver Unlimited که برخی آن را با نام مخفف‌اش یعنی TDU می‌شناسند به گونه‌ای کاملا بی سر و صدا توسط آقای Benoit Clerc، رییس انتشارات Nacon (سابقاََ با نام Bigben) تایید شد و گفته شد که قرار است توسط استودیوی Kylotonn توسعه داده شود. استودیوی Kylotonn به آرامی نامی برای خود در میان سازندگان عناوین در سبک ریسینگ دست و پا کرد؛ بهترین بازی ریسینگ آنها تا کنون عنوان WRC 8 است که در همین چند ماه گذشته منتشر و عرضه شد و توانست به رقیب جدی‌ای برای پادشاه سبک ریسینگ رالی یعنی DiRT Rally 2.0 که توسط استودیوی Codemasters تولید شده است تبدیل شود که همین موضوع باعث می‌شود تا نسبت به موفق شدن نسخه جدید سری Test Driver Unlimited یا همان TDU امیدوار باشیم. برای آن دسته از کسانی که با سری بازی Test Driver Unlimited یا همان TDU آشنا نیستند باید گفت که سری Test Driver Unlimited یا همان TDU عناوینی هستند که به بازیکنان اجازه‌ی رانندگی آزادانه و بدون محدودیت در جاده‌ها و مسیری به طول بیش 1000 مایل را می‌دهند؛ هرچند که توسعه دهنده‌ی آن زمانِ این سری یعنی استودیوی Eden Games موفق به تکرار فرمول جادویی و موفقیت آمیزش در نسخه‌ی 2 این سری یعنی سری Test Driver Unlimited 2 یا همان TDU2 نشد و همین موضوع باعث وقفه افتادنی در حدود یک دهه از عرضه‌ی آخرین نسخه از این سری (نسخه‌ی 2 این سری در سال 2011 منتشر شد) و عدم عرضه‌ی نسخه‌ای جدید از این سری طی این سال‌ها می‌باشد.

حالا که آقای Benoit Clerc، رییس انتشارات Nacon خبر ساخت نسخه‌ی جدید این عنوان را تایید کرده بد نیست تا نگاهی به اطلاعتی که چندی پیش در مورد نسخه جدید سری بازی Test Driver Unlimited یا همان TDU لیک شد بی‌اندازیم. به گفته‌ی شخصی که این اطلاعات را لیک کرده است (که گزارش شده است که یکی از اعضای استودیوی Ubisoft Paris می‌باشد) موقعیت این بازی قرار است تا در آمریکای جنوبی جریان داشته باشد، همراه با مقداری حدود 90 عدد ماشین که گفته شده در دسترس خواهند بود، در حالی که انتظار می‌رود تا تعداد خانه‌های قابل خرید در این نسخه از مجموع تعداد خانه‌های قابل خرید در هر 2 نسخه‌ی قبلی این سری یعنی سری Test Driver Unlimited یا همان TDU بیشتر باشد. گفته می‌شود که سیستم فیزیک بازی قرار است همانند سیستم فیزیک عنوان WRC 8 باشد اما جنبه‌ی بصری و گرافیکی آن قطعا شامل بهبودها و پیشرفت‌هایی نسبت به عنوان WRC 8 خواهد بود.

نسخه جدید سری بازی Test Driver Unlimited یا همان TDU برنامه ریزی شده است تا اواخر سال میلادی 2020 برای پلتفرم‌های PS5, Xbox Series X و PC عرضه شود اما این تاریخ ممکن است به وسیله‌ی تاخیر خوردن این بازی تغییر کند؛ لازم به ذکر است که نسخه جدید سری بازی Test Driver Unlimited یا همان TDU قرار است تا بر روی پلتفرم PC به مدت یک سال در انحصار Epic Games Store باشد. همچنین یکی از اعضای تیم پلتفرم Google Stadia به احتمال عرضه‌ی این بازی بر روی این پلتفرم اشاره کرد. در نهایت باید به این نکته دقت کرد که ممکن است تمامی اطلاعات بالا غلط از آب در بیایند اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که شخص لیک کننده‌ی این خبر همراه با توضیحات ارائه شده پیش از تایید رسمی ساخت نسخه جدید سری بازی Test Driver Unlimited یا همان TDU از خبر ساخت TDU3 آن هم توسط "Kylotonn" پرده برداشته بود که ما اکنون به طور رسمی به وسیله‌ی تایید ساخت این عنوان توسط آقای Benoit Clerc، رییس انتشارات Nacon متوجه حقیقت بودن آن شایعه شدیم! پس احتمال صحیح بودن اطلاعات بالا کمی بیش از یک شایعه‌ی معمولی می‌باشد…