Menu

گزارش: «شانون استادستیل» از سونی سانتامانیکا به مدیریت استودیوی Google Stadia در کالیفرنیا رسید

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، به تازگی شایعات بسیاری منتشر شده بود که Google نمی‌تواند توسعه دهندگان و ناشرین را قانع کند تا بازی‌هایشان را روی پلتفرم Stadia عرضه کنند اما این موضوع باعث نشده که این شرکت دست از تلاش برای تولید محتویات فرست – پارتی بردارد.

امروز، رئیس Stadia Games، جید ریموند، اعلام کرد که گوگل یک استودیوی فرست پارتی برای کار کردن روی پروژه‌ای انحصاری برای Stadia بازگشایی کرده. این استودیو که در Playa Vista ایالت کالیفرنیا قرار دارد با احتساب استودیوی دیگر گوگل در مونترال دومین استودیویی می‌شود که این کمپانی برای تولید محتوای انحصاری تدارک دیده. شاید قابل توجه‌ترین بخش، این باشد که رهبری تیم جدید بر عهده‌ی Shannon Studstill خواهد بود، فردی که سابقاً رهبری Sony Santa Monica Studio را بر عهده داشت.

ریموند درباره تصمیم خود برای انتخاب خانم استادستیل این چنین گفته؛ "برای مدت واقعاً طولانی طرفدار کارهای شنون بوده‌ام و تلاش‌های او در رهبری کردن Santa Monica و فرانچایزهای تأثیر گذاری از جمله God of War که در سر تا سر جهان هواداران بسیاری دارد را تحسین می‌کنم. او پیشینه‌ی گسترده‌ای در توسعه بازی‌ها و رهبری به شکلی خلاقانه را دارد ولی مهم‌تر از هرچیز، یک آرمان‌گراست که به عنوان مسئول استودیو، الهام‌بخش تیم Playa Vista خواهد بود. بسیار هیجان‌زده‌ایم که ایشان به خانواده‌ی Stadia پیوسته!"

خود استادستیل نیز در توئیتر دست به کار شده و با نقل قول گرفتن از توئیت Stadia اظهار کرده خیلی هیجان‌زده است تا کار خود را در تیم جدید Google آغاز کند.

توئیت شنون

استودیوی جدید از راه رسید. ما استودیویی جدید در Playa Vista بازگشایی کردیم. تمرکز این تیم قرار است روی تولید بازی‌های انحصاری با پیچش‌های مخصوص خودمان برای IPها و تجربه‌های تازه باشد.

در حال حاضر، مشخص نیست Stadia در استودیوهای فرست پارتی خود روی چه بازی‌هایی کار می‌کند ولی ریموند پیش‌تر گفته که تمرکز تیم‌ها روی «مکانیک‌های جدید گیم‌پلی، روش‌های خلاقانه برای بازی با یکدگیر و مدل‌های منحصر به فرد تقابل» خواهد بود. او ادامه داد؛ «با اینکه هنوز آماده نیستیم تا برنامه‌هایمان برای بازی به خصوصی را فاش کنیم، اطمینان می‌دهم که درحال گوش کردن به خواسته‌های گیمرها هستیم و دستکاری‌های خودمان را اضافه می‌کنیم تا IPهای جدید و تجربه‌هایی نو ایجاد کنیم.»

با اینکه از زمان روی کار آمدن Stadia در 2019 چیز خاصی از آن ندیده‌ایم، منتظر بودن برای رونمایی از پروژه‌های فرست پارتی گوگل جالب خواهد بود. هیچ شکی نیست که Stadia توانسته توسعه دهندگان توانمند و با استعدادی را جذب خود کند، پس حالا فقط باید صبر کنیم تا ببینیم چه جور بازی‌هایی انتظارمان را می‌کشند.