Menu

فاش شدن اطلاعاتی جدید از عنوان Batman Arkham که بر در حال ساخت بودن نسخه جدید این سری مهر تایید می‌زند

اخیراََ شایعات بسیاری در رابطه با نسخه جدید عنوان Batman Arkham بر سر زبان‌هاست و تمامی شایعات نیز به در دست ساخت بودن این عنوان به دستِ استودیوی Warner Bros. Montreal اشاره دارد؛ حال شایعه جدیدی منتشر شده است به نوعی مُهر تاییدی است بر در حال ساخت بودن نسخه جدید سری Batman Arkham.

به گزارش پردیس گیم به نقل از Wccftech پس از گذشت مدتی از انتشار شایعاتی در مورد نسخه جدید عنوان معرفی نشده‌ی Batman Arkham حال مدارک جدیدی به دست آمده که احتمالا ریبوت شدن این سری را تایید می‌کند. چند ساعت پیش تولیده کننده‌ی ارشد استودیوی Warner Bros. Montreal پُست زیر را به اشتراک گذاشت:

انتشار یک لیک دیگر از عنوان در حال تولید Batman Arkham که بر در حال ساخت بودن نسخه جدید این سری مهر تایید می‌زند

این نکته را در نظر داشته باشید که تولیده کننده‌ی ارشد استودیوی Warner Bros. Montreal در درون این پُست به طور دقیق به در حال کار بودن بر روی یک ip جدید اشاره می‌کند. همچنین شایعات اخیر به شدت بر روی خانواده‌ی بتمن (Bat Family) تمرکز دارند که دِیمیِن وین (Damian Wayne) را هم شامل می‌شود، همچنین طبق شایعات دشمنان این نسخه محفل جغدها (Court of Owls) خواهد بود؛ پس با توجه به تمامی این شایعات احتمال ریبوت شدن سری Batman Arkham بیش از پیش افزایش یافت. پیش بینی می‌شود شرکت Warner Bros بزودی نسخه جدید سری Batman Arkham را معرفی کند.