Menu

مدیرعامل Gearbox از دستیار سابق خود به جرم دزدیدن 3 میلیون دلار شکایت کرد

بنابر گزارشی از سایت خبری Dallas News، به تازگی مدیرعامل Gearbox یعنی "رندی پیچفورد" (Randy Pitchford) ادعا کرده که دستیار سابقش، "جان رایت مارتین"، نزدیک به 3 میلیون دلار از او دزدی کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameInformer، بنابر گزارش این وبسایت خبری، "مارتین" به چندین فقره دزدی و کلاه‌برداری از "رندی پیچفورد" و همسرش "کریسی پیچفورد" متهم شده است. بنابر تخمین‌های زده‌شده، رقم این کلاه‌برداری به 3 میلیون دلار می‌رسد.

به عنوان دستیار "رندی پیچفورد"، "مارتین" سالی 45000 دلار درآمد داشته ولی خریدهای وی چیزهایی بوده‌اند که با حقوق و سبک زندگی او مغایرت داشته‌اند. در گزارش خبری آمده است: ""مارتین"مبلمان و لوازم‌خانگی‌اش را از گران‌ترین فروشگاه‌های دالاس و لباس‌هایش را از گران‌ترین برندهای صنعت مد و فشن تهیه می‌کرده است. هم‌چنین او با استفاده از حساب مصرفی خانواده "پیچفورد"، یک جت شخصی را از تگزاس به مقصد فلوریدا برای خود و دوستانش به صورت کامل کرایه کرده و صدها هزار دلار از پول آن‌ها را در خیریه‌های مختلف خرج کرده است. "

خانواده "پیچفورد" زمانی که در مقطعی قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود نبودند، از این موضوع مطلع شدند. بعد از اینکه "کریسی پیچفورد" این موضوع را با "مارتین" در میان گذاشت، وی ادعا کرد که اشتباهی در حساب‌های‌شان رخ داده و قبول کرد تا 78هزار دلار از مبلغ را بازگرداند (وی از آن زمان از Gearbox جدا شده تا برروی کسب وکار طراحی داخلی خود تمرکز کند). سرانجام "مارتین" چکی به مبلغ 598هزار دلار برای آن‌ها فرستاد ولی این چک برگشت خورد.

"مارتین" از آن زمان ناپدید شده و در جلسه دادرسی مدنی برای صحبت درباره ادعاهای مطرح‌شده توسط خانواده "پیچفورد" حاضر نشده است. وکیل او ادعا دارد که "مارتین" بی‌گناه است. "مارتین" قبل از ناپدید شدن گفته بود که "داستان تنها درباره متهم‌شدن به جرم‌هایی که انجام‌ نداده‌ام نیست، بلکه قضیه چیزی فراتر این حرف‌ها است" و قول داده بود تا در آینده باز هم در این مورد مصاحبه کند. ولی در جلسه مصاحبه‌ی بعدی حاضر نشده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.