Menu

بازی The Division 2 موقتا رایگان شد

شما می توانید این بازی لوتر شوتر که در سال 2019 توسط یوبیسافت منتشر شد را به صورت رایگان دانلود و تا اتمام محدودیت بازی کردن، که تا 1 مارس (یکشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۸) است، به تجربه این بازی بپردازید. بعد از این تاریخ، قیمت بازی دوباره به حالت قبل باز خواهد گشت. قابل ذکر است که اگر شما در آخر هفته قبل که بازی رایگان بود، به تجربه آن پرداخته باشید، می توانید در این آخر هفته نیز به سیو های خود دسترسی داشته باشید، و اگر پس از اتمام مهلت رایگان بودن بازی، اقدام به خرید آن کنید، تمامی سیوهای شما، به بازی اصلی منتقل خواهند شد.

البته باید توجه داشت که نمی توان نام محتوای رایگان بر این بازی گذاشت، و بهتر است این اتفاق را مهلتی آزمایشی برای امتحان مجانی بازی نام نهاد. زیرا پس از پایان چند روز رایگان بودن، شما دسترسی خود به بازی را از دست خواهید داد!
به گزارش پردیس گیم، این امتحان رایگان، به تخفیفات گسترده ای برمیگردد که یوبیسافت در چند روز پیش بر روی Division 2 اعمال کرد و قیمت آن را به تنها سه دلار رساند تا بتواند موج جدیدی از گیمر ها را به سمت Division 2 جذب کند، که قرار است با بسته ای گسترش دهنده به نام Warlords of New York (جنگاوران نیویورک) آنتاگونیست نسخه اول بازی، یعنی Aaron Keener را به میدان بازگرداند. در خلاصه ای رسمی از این بسته گسترش دهنده آمده است:
"زمانی که گروه دیویژن مشغول ایمن سازی شهر واشنگتون بودند، شبحی آشنا بر روی خیابان های نیویورک، سایه افکند، آرون کینر (که آنتاگونیست اصلی و نخستین مامور طغیان گر دیویژن هم بود)، احزاب و دسته های موجود در نیویورک را تحت کنترل خود در آورده است، و از آنها برای تسخیر بخش پایینی منهتن استفاده کرده است. او به همراه دیگر ماموران شورشی و طغیان گر، و چندیدن همراه جدید خود، قصد دارد تا اندک بازسازی هایی که پس از فاجعۀ جمعه سیاه در نیویورک رخ داد را نابود و ریشه کن کند. مبارزه برای برقراری نظم همچنان به قوت خود باقی است، اما اینک گروه دیویژن ماموریتی تازه دارند: متوقف کردن آرون کینر، به هر قیمتی."
بازی Tom Clancy's the Division 2 بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در دسترس است.