Menu

بازی‌های جدیدی به سرویس Project Xcloud اضافه شدند

به گزارش پردیس گیم به نقل از Microsoft ،Gamespot نسخه آزمایشی سرویس پراجکت اکس کلود (Project Xcloud) را بر روی سیستم عامل اندروید توسعه داده است که شامل اضافه شدن 5 بازی جدید به این سرویس می‌شود. اگر شما موفق به پیوستن به نسخه آزمایشی سرویس پراجکت اکس کلود بر روی سیستم عامل اندروید شده‌اید از هم‌اکنون می‌توانید علاوه بر بازی‌های روی حساب شخصیتان به این 5 بازی جدید نیز دسرسی داشته باشید.

بازی های اضافه شده عبارت‌اند از:

– A Plague Tale: Innocence

– Cities: Skylines

– Age of Wonders: Planetfall

– Journey to the Savage Planet

– Mud Runner

اگر شما هنوز موفق به عضویت در سرویس پراجکت اکس کلود نشده‌اید می‌توانید از طریق سایت رسمی نسبت به ثبت درخواست عضویت اقدام نمایید. شما برای استفاده از پراجکت اکس کلود نیاز به لوازم زیر دارید:

– یک موبایل با سخت افزار معمولی

– یک کنترلر اکس باکس دارای قابلیت بلوتوث

– اینترنت با سرعت حداقل 10Mbps

همچنین نسخه آزمایشی اکس کلود بر روی سیستم عامل IOS نیز منتشر شده است که در حال حاضر تنها شامل بازی Halo: The Master Chief Collection می‌شود، اما Microsoft قصد دارد بازی های بیشتری را در آینده برای این سرویس بر روی سیستم عامل IOS منتشر کند.

سرویس استریمینگ اکس کلود در کنار عرضه کنسول نسل بعدی اکس باکس یعنی اکس باکس سری اکس از اهداف اصلی Microsoft برای امسال است. برای اطلاعات و جزئیات بیشتر از سری اکس و اکس کلود باید تا E3 2020 منتظر بمانیم…