Menu

تخفیف ویژه‌ی سه‌گانه‌ی اصلی Resident Evil در فروشگاه PlayStation

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamerant فروشگاه پلی استیشن در حال حاضر فروشی را برگزار می‌کند که تخفیف‌های بزرگی را در برخی از بزرگترین بازیهای Remake ،Remaster و Retro این مجموعه ارائه می‌دهد. مجموعه Resident Evil در حال آماده‌سازی برای بازسازی Resident Evil 3 قرار داد، در این حین فروشگاه PlayStation نیز تخفیف ویژه‌ای را برای سه‌گانه اصلی Resident Evil که برای نسخه اصلی PlayStation منتشر شده بود، ارائه می‌دهد. متأسفانه برای دارندگان PS4، بازی‌های Retro Evil یکپارچه‌سازی نشده و فقط با سیستم‌عامل‌های موجود در PS3 و PS Vita قابل پخش هستند.

انتشار نسخه‌ی اصلی عنوان Resident Evil در سال 1996 بود، همان بازیی که همه جریانات را آغاز کرد. Resident Evil با قیمت بسیار ارزان 1.99 دلار در فروشگاه PlayStation موجود است که 80٪ تخفیف نسبت به قیمت اصلی خود دارد. بعد از زمان انتشار، این بازی در سال 2002 برای GameCube نیز ساخته شد و نسخه PlayStation 4 آن نیز در سال 2015 مجدداً ساخته شد. رزیدنت اویل وقایع مربوط به حادثه عمارت بدنام را به تصویر کشید، جایی که قهرمانان سری یعنی Chris Redfield و Jill Valentine وارد عمارت اسپنسر شدند که در آن یک آزمایشگاه زیرزمینی قرار داشت که متعلق به شرکت Umbrella بود.

در مرحله بعدی فروش بازی کلاسیک سال 1998 یعنی Resident Evil 2 قرار دارد. این بازی چند ماه پس از وقایع اولین بازی شروع می‌شود و ماجرای Leon S. Kennedy و Claire Redfield را در راکون سیتی که در آن زمان تسلیم T-Virus شده بود، دنبال می‌کند. Resident Evil 2 برای PS3 و Vita با قیمت 2.09 دلار در دسترس است که 65٪ ارزانتر از قیمت اصلی آن یعنی 5.99 دلار است. سال گذشته، کپکام بازسازی موفقی از Resident Evil 2 را منتشر کرد، که موفقیت بزرگی از خود نشان داد.

RESIDENT EVIL

سرانجام شرکت کپکام، Resident Evil 3 را ارائه می‌دهد، که به عنوان دنباله‌ی مستقیم Resident Evil 2 مطرح می‌شود. وقایع Resident Evil 3 قبل و بعد از نسخه‌ی دوم آن اتفاق می‌افتد و شاهد بازگشت Jill Valentine است، او بار دیگر با موجودات ترسناکی روبرو می‌شود که فکر می‌کرد در عمارت اسپنسر پشت سر گذاشته است. این بازی با قیمت 2.09 دلار در دسترس است که 80٪ ارزانتر از قیمت فعلی آن یعنی 5.99 دلار است. Capcom قرار است در تاریخ 3 آوریل 2020 (15 فروردین 99)، بازسازی این نسخه را منتشر کند که در آن نسخه‌ای وحشتناک تر از Nemesis اصلی را معرفی خواهد کرد.

همچنین در این فروش، سونی نسخه‌های Remaster و Retro سایر بازی‌های Capcom به‌غیر‌از سری Resident Evil را نیز ارائه می‌دهد. نکته قابل توجه، دو بازی اول Dino Crisis است که در نسخه اصلی PlayStation عرضه شده‌ بودند، این دو بازی نیز با قیمت 2.09 دلار شامل تخفیف می‌شوند. چندین سال است که شایعات مربوط به بازسازی Dino Crisis همچنان به صورت آنلاین پخش می‌شود ولی فعلا برای تحقق این موضوع اعلام خبری رسمی‌ای از سمت Capcom نیست.