Menu

لارا کرافت به Rainbow Six Siege می‌آید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از polygon با شروع فصل جدید Operation Void Edge، اُپراتور Ash پوسته Lara Croft از سری بازی‌های Tomb Raider را دریافت می‌کند. Ubisoft Montréal از همکاری خوب دو ساله برای تهیه roadmap بازی که برای مسابقات The Six Invitational در Quebec کانادا در نظر گرفته شده بود، خبر داد.هنوز تاریخ شروعی برای آپدیت Void Edge که اولین فصل از سال پنجم این بازی است، منتشر نشده. احتمالا برای بدست آوردن این پوسته در فصل جدید نیاز به دست آوردن اعتبار R6 باشد.

دانلود SD – دانلود HD

اگرچه Ash قبلاً دارای دو ظاهر زیبا در پوسته‌ی خود بود، اما اگر کسی در لیست 52 نفره Siege قرار باشد از نظر ظاهری به Lara Croft نزدیک باشد، پس Ash مناسب‌ترین انتخاب است. افسر SWAT آمریکایی، از روی عینک آینه‌ای و مو‌های دم اسبی معروفش، کاملا مشخص است. پوسته جدید شامل یک لباس Tomb Raider، کوله‌پشتی، victory animation (انیمیشن پیروزی)، مسحور‌کنندگی، gadget skin و پوسته اسلحه برای دو تفنگ assault rifles و pistols است.

به نظر می‌رسد که این حالت دو اسلحه‌ی Lara فقط برای این تریلر (و یا شاید برای نمایش victory) باشد. سال گذشته، Alexander Karpazis مدیر ارائه‌ی این بازی گفته بود Ubisoft Montreal یك اپراتور با قابلیت عملکرد دوگانه را اضافه خواهد کرد، اما بازیکنان نباید به این زودی انتظار آن را داشته باشند. حالا بنظر می‌رسد که با اضافه کردن پوسته‌ی Lara Croft این وعده‌ی خود را عملی کرده‌اند.

Rainbow Six Siege

این نخستین بار است که یک شخصیت کامل از ناشر دیگری وارد این بازی می‌شود. کراس‌اورهای قبلی Rainbow Six Siege مشکلاتی برای این فرنچایز Ubisoft به‌همراه داشت. همچنین این بازی در ماه نوامبر (آبان ماه) رویدادی را برای تبلیغ سریال Money Heist برای Netflix داشت.