Menu

گیم‌پلی شخصیت‌های Iana و Oryx منتشر شد+CAVEIRA

به گزارش‌ پردیس‌گیم در این ویدئو‌ی جدید، Iana و Oryx را مشاهده می‌کنیم، همان‌طور که در خبر قبلی اوپراتور‌های جدید Rainbow Six Siege گفته بودیم این دو نفر به ترتیب از کشور‌های هلند و اردن به لیست اپراتور‌های Rainbow Six Siege اضافه خواهند شد. باید اشاره کنیم که Iana یک Attacker بوده و Oryx یک Defender است. همانطور که می‌بینید این دو کاراکتر کاملا نقطه‌ی مقابل هم هستند و از نحوه‌ی مبارزات آن‌ها نیز این امر مشخص است.

Oryx شخصیت بسیار قدرتمندی است که می‌تواند با خراب کردن دیوار‌ها از درون آن‌ها عبور کند، البته میزان کمی از HP او کم می‌شود. علاوه بر این، وی قادر است تا پس از از بین بردن Hatchهای روی سقف، به بالای آن‌ها بپرد.

Rainbow Six Siege

از طرف دیگر، Iana هوشمندانه‌تر عمل می‌کند و با استفاده از گجت Gemini replicator، یک نسخه‌ی هولوگرام از خودش را تولید کرده که می‌تواند آن‌ را کنترل کند. دقت داشته باشید که این هولوگرام فیزیکی نیست؛ پس نمی‌توانید با آن به دشمنان آسیب بزنید. اما این قابلیت کاربرد‌هایی دیگری دارد؛ برای مثال، شما می‌توانید دشمنان را با آن گیج کرده و یا آن‌ها را به سمت تله‌ای که از قبل آماده کرده‌اید و دوستان شما در انجا از قبل منتظرند بفرستید. البته این گجت محدودیت‌هایی هم دارد. هولوگرامی که می‌سازید با برخورد گلوله و برخی گجت‌های دیگر از بین می‌رود. علاوه بر این، زمانی که از آن استفاده می‌کنید، Iana دیگر نمی‌تواند حرکت کند.

بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برروی کنسول‌های PlayStation 4، XBOX ONE و رایانه‌های شخصی در دسترس است. اپراتور‌های جدید در تاریخ 17 فوریه 2020 (دوشنبه 28 بهمن) برروی سرور‌های آزمایشی قرار خواهند گرفت. Ubisoft هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه‌ی بازی ارائه نداده است، اما همانند بتل پس‌های قبلی، خریداران این بتل پس یک هفته زود‌تر از بقیه‌ی بازیکنان به اپراتور‌‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهند کرد.

در انتها می‌توانید تریلر منتشر شده را در اینجا مشاهده کنید:

دانلود SD – دانلود HD

تریلر منتشر شده از کاراکتر جدید CAVEIRA :

دانلود SD – دانلود HD